Novinky

Alien: Rogue Incursion bude hezčí, náročnější a nebude vyžadovat VR headset. To vše díky Evolved Edition

Možná jste četli naši recenzi na Alien: Rogue Incursion a bylo vám líto, že si tuhle hororovou akci nemůžete zahrát, protože nevlastníte žádný headset pro virtuální realitu. V takovém případě vás jistě potěší, že vývojáři ze studia Survios právě oznámili, že se titul dočká i své „placaté“ verze. Ta nese jméno Alien: Rogue Incursion Evolved Edition a k dispozici bude od 30. září letošního roku na PC a PlayStationu 5.

Podle tiskové zprávy Survios se hráči mohou těšit na vylepšenou grafiku a ještě nebezpečnější xenomorfy. V plánu jsou nejspíš také další vylepšení, která teprve budou odhalena. Příběh, zasazený mezi filmy Vetřelec (1979) a Vetřelci (1986), samozřejmě zůstává stejný jako ve VR verzi. Bývalá mariňačka Zula Hendricks, známá z komiksové série Alien: Defiance, po boku androida Davise 01 přistává na planetě Purdan, z níž se ozývá nouzový signál vyslaný jejím přítelem Benjaminem Carverem. Loď je ovšem sestřelena automatickými obrannými systémy a hrdinka se ocitá uprostřed prázdného komplexu zamořeného krvelačnými xenomorfy.

Původní Alien: Rogue Incursion jsme hráli na PS VR2, kde nás zaujal povedenou grafikou, působivými naskriptovanými momenty a atmosférickou první polovinou. Spokojenost převažovala také v recenzích našich tuzemských i zahraničních kolegů, byť hře vyčítali mimo jiné repetitivnost, slabší umělou inteligenci nebo skutečnost, že vetřelci se neustále respawnují v pravidelných intervalech. Hráči si také stěžovali, že děj hry není završený, aniž by vývojáři předem transparentně řekli, že titul je míněn jako první díl zamýšlené série.  

Miroslav Libicher

S videohrami má zkušenosti už více než čtvrt století. Začínal u klasik pro DOS a arkádových automatů na poutích. Ačkoli se dlouho vyhýbal konzolím, preferuje spíše akčnější druhy her a příliš si nerozumí s multiplayerovými a kompetitivními tituly. Zajímá ho herní historie v různých světových regionech. Na hry přitom nahlíží především jako na kulturní artefakty, jejichž hlavním cílem je poskytovat hráčům nové zkušenosti a vyvolávat emoce.

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

11 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

15 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

15 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

18 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

18 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

20 hodin ago