Novinky

Wonder Woman zrušena, Warner Bros. uzavřelo Monolith Productions

Videohra Wonder Woman, na kterou jsem se neskutečně těšil, odpočítával vteřiny, dokonce o ní i vyprávěl manželce s jistotou, že mě neposlouchá, byla oficiálně zrušena. Vývojářské studio Monolith Productions, které bylo zodpovědné za její tvorbu, bylo uzavřeno v rámci širších restrukturalizačních opatření společnosti Warner Bros. Zpráva přišla jako Arés z čistého nebe, především pro tvůrce, kteří na hře pracovali několik let.  

Hra byla poprvé oznámena v roce 2021 s velkými ambicemi. Studio Monolith Productions, známé díky úspěšné sérii Middle-earth: Shadow of Mordor, slibovalo inovativní systém „Nemesis“, který měl přinést dynamické interakce mezi hlavní hrdinkou a jejími nepřáteli. Projekt měl být jedním z klíčových titulů v oblasti superhrdinských her, ale jeho vývoj se potýkal s opakovanými zpožděními a restartováním. Navzdory vysokým očekáváním a investicím se projekt dostal do slepé uličky. Majitelé z Warner Bros. Games tak vyhodnotili, že hra nebude schopna přinést očekávaný komerční úspěch, a proto bylo rozhodnuto o jejím zastavení. Toto rozhodnutí je součástí širší restrukturalizace, která zahrnuje uzavření několika studií, včetně Player First Games a WB San Diego.

Pro fanoušky ikonické superhrdinky Wonder Woman je tato zpráva zklamáním. Po úspěchu her jako Spider-Man od Insomniac Games (ano vím, konkurenční Marvel, ale prosím) a Batman: Arkham, série od Rocksteady, bylo mnoho hráčů zvědavých, jak se Monolith Productions vypořádá s tímto oblíbeným univerzem. Očekávalo se, že hra nabídne otevřený svět s možností volného průzkumu Themysciry a epických soubojů, ale nyní je budoucnost herních adaptací této postavy nejistá. Sice se spekuluje, že by se vývoj mohl předat jinému studiu, jako tomu bylo u jiných zrušených her. Nicméně zatím neexistují žádné oficiální zprávy o tom, zda se někdy dočkáme nové videohry se slavnou Amazonkou v hlavní roli.

Zrušení Wonder Woman je součástí širšího trendu v herním průmyslu, kdy velké společnosti ruší nákladné projekty, které nevidí jako dostatečně výdělečné. Warner Bros. se v posledních letech soustředí na rozvoj svých nejsilnějších značek. Tento přístup může znamenat, že se budeme setkávat s menším množstvím experimentálních titulů a více se sázkami na jistotu. I přes toto rozhodnutí je pravděpodobné, že se hrdinka ve videoherním světě ještě objeví. Možná se dočkáme jejího zpracování v rámci jiné herní série nebo jako součást většího projektu v univerzu DC. Prozatím však nezbývá než doufat, že se oblíbená hrdinka vrátí na obrazovky v plné síle.

Patrik Klicman

Milovník her s pořádným příběhem už od prvního releasu Age of Mythology, ke kterému se dostal náhodou jako malý devítiletý kluk. Nyní je to spíš herní konzerva, která má dilema u každé nové hry, jestli ji vůbec má spustit. Jinak se jedná o vášnivého čtenáře knih a komiksů, hráče Dračího doupěte, duševního sběratele herních figurek a milovníka grilování.

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

9 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

13 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

13 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

15 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

15 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

18 hodin ago