Novinky

Fanynka zveřejnila slibný koncept ultimátní schopnosti Lifeline

Dvanáctá sezóna Apex Legends je v plném proudu a s ní přichází i mnoho bonusového obsahu a technických problémů. Nedávné spuštění next-gen aktualizace pro konzolové verze se setkalo s mírným zklamáním, především kvůli absenci některých očekávaných novinek, jako je třeba 120 snímků za sekundu. Na druhou stranu se hráči s kompatibilními displeji konečně dočkali 4K. Spolu s neustálými aktualizacemi přichází i spousta hráčských návrhů na úpravy mechanik, které komunitu léta sžírají. Jednou z velkých otázek je podpůrná postava Lifeline, jež si své nejlepší sezóny již dávno odsloužila. Krom absence holografického štítu, který dříve poskytoval její dron, je dalším trnem v oku její ultimátní schopnost – podpůrný balík s náhodně generovanými raritními předměty.

Jedná se o ultimátní schopnost, která je hráči probírána prakticky od první sezóny. Zatímco ostatní legendy přispívají ultimátními schopnost do boje, pohybu nebo taktiky, podpůrný balík Lifeline je pomalý, hlasitý, dlouho se nabíjí a loot uvnitř není úplně to pravé ořechové. Je tedy tak trochu v rozporu s tím, o čem Apex Legends je – o pohybu. V řadách hráčů se nedávno objevil poměrně slibný koncept, který by z její ultimátní schopnosti dokázal udělat něco více unikátního a žádoucího, aniž by se kompletně předělala. Uživatelka Dvtheall na Redditu zveřejnila nové tři exkluzivní předměty, z nichž by se alespoň jeden v balíku měl vždycky objevit.

Šlo by o Knockdown Shield, Shield Cell a Red Syringe v červených variantách. Červená varianta představuje v Apex arénách jak největší raritu, tak ty nejlepší statistiky. Tomuto příspěvku se za velmi krátkou dobu dostalo mnoho obdivu a řada hráčů koncept podporuje. V tomto ohledu však přichází častá obava – jaké následky by mohla mít implementace tohoto návrhu? Nestala by se tím náhodou Lifeline opět nesnesitelně OP? Určitě stojí za to situaci sledovat. Respawn o tomto konceptu ví a třeba se na jeho autorku usměje štěstí a bude přijat. Bude to však znamenat štěstí i pro zaryté odpůrce Lifeline…?

Daniel Konečný

K hrám poprvé přičichnul u kazetových konzolí, jejichž éra se toho času brala pomalu ke konci. Po druhé okusil kouzlo digitálních světů u hry Age of Empires II, kterou našel na počítači svých prarodičů. Krátce na to to byl Minecraft, pak moba hry a postupně to s ním šlo víc a víc z kopce. Dnes se věnuje nezávislým titulům, obzvláště pak těm, které se netají svými pixely.

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

6 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

10 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

10 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

12 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

12 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

15 hodin ago