Novinky

Bethesda se rozhodla najmout designéra modu Fallout 4

Fallout 4 patří jednoznačně k jedněm z nejlepších dílů série. Potvrzuje to i neustálý zájem hráčů a stabilní uživatelské hodnocení 80 % na platformě Steam. Této oblíbené hře proto neunikla pozornost moderů, kteří se ji snaží vyladit nebo přidat další obsah. Některé mody jsou opravdu propracované a sami vývojáři kolikrát jejich designérům vyjádří uznání.

Zdroj: Bethesda

Modeři většinou pracují jako dobrovolní vývojáři, čímž mohou zaujmout velké herní studio a získat tam práci. To se dělo zejména ve společnosti Valve (najala moddery, kteří tvořili pro Counter-Strike, Dotu a Team Fortress 2). Modera Brendana Greena najalo studio Bluehole, aby vytvořil PUBG, Dean Hall se na základě svého modu DayZ stal vedoucím projektu v Bohemii. Riot najal profesionála a tvůrce map pro CS:GO, Sala Garazza, který je nyní jedním z hlavních herních designérů pro Valorant. Takových příkladů by se dalo uvést ještě mnohem více.

Následně došla řada i na Bethesdu, vývojář pracující na modu Fallout: London byl právě touto společností najat. Hlavní technický poradce připravovaného modu pro Fallout 4 „o velikosti DLC“, Ryan Johnson, podle oznámení týmu opouští projekt a přijímá práci pomocného designéra úrovní v Bethesdě. V oznámení není uvedeno, na které hře Bethesdy bude Johnson pracovat, i když Fallout 76 se zdá být docela dobrou sázkou.

Oznámení také ujišťuje fanoušky, že Johnsonův odchod nebude mít vážný dopad na vývoj modu. „Naštěstí pro nás jsme o tomto kroku už nějakou dobu věděli, a tak Ropiequet pomohl srovnat své znalosti do neocenitelné designové dokumentace, takže zbytek týmu může plynule pracovat místo něj“, uvádí se v oznámení (Ropiequet je Johnsonova online přezdívka).

„Navíc Ropiequet dokončil všechny své očekávané úkoly v oblasti designu úrovní a také několik dalších, které jsme od něj nečekali! Jeho profesionalita a nasazení nám budou upřímně a skutečně chybět a pocítí je celý tým, nicméně nám přináší radost, když víme, že svůj úžasný talent přenese do společnosti, kterou máme všichni rádi.“

Není to poprvé, co Bethesda získala talenty z Fallout: London. V loňském roce najala Fallout: London, Stephanii Zachariadisovou jako pomocnou designérku úkolů. Podle týmu modifikace byla také nedávno učiněna další nabídka práce vedoucímu projektu Fallout: London, Deanu Carterovi, aby pracoval na Fallout 76. Po dlouhém váhání  se však Carter rozhodl nabídku odmítnout a pokračovat v práci na modu. Fallout: London se rýsuje jako obrovský a zajímavý mod, s jízdou na kole, jízdou na lodi či s ozbrojenými slony v postapokalyptické Anglii. Mod by měl vyjít někdy v roce 2023, tedy pokud ovšem celý tým do té doby nenajme Bethesda.

Petr Polák

Hry hraje již přes 30 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

14 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

18 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

18 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

20 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

20 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

23 hodin ago