Fallout 4 patří jednoznačně k jedněm z nejlepších dílů série. Potvrzuje to i neustálý zájem hráčů a stabilní uživatelské hodnocení 80 % na platformě Steam. Této oblíbené hře proto neunikla pozornost moderů, kteří se ji snaží vyladit nebo přidat další obsah. Některé mody jsou opravdu propracované a sami vývojáři kolikrát jejich designérům vyjádří uznání.
Zdroj: Bethesda
Modeři většinou pracují jako dobrovolní vývojáři, čímž mohou zaujmout velké herní studio a získat tam práci. To se dělo zejména ve společnosti Valve (najala moddery, kteří tvořili pro Counter-Strike, Dotu a Team Fortress 2). Modera Brendana Greena najalo studio Bluehole, aby vytvořil PUBG, Dean Hall se na základě svého modu DayZ stal vedoucím projektu v Bohemii. Riot najal profesionála a tvůrce map pro CS:GO, Sala Garazza, který je nyní jedním z hlavních herních designérů pro Valorant. Takových příkladů by se dalo uvést ještě mnohem více.
Následně došla řada i na Bethesdu, vývojář pracující na modu Fallout: London byl právě touto společností najat. Hlavní technický poradce připravovaného modu pro Fallout 4 „o velikosti DLC“, Ryan Johnson, podle oznámení týmu opouští projekt a přijímá práci pomocného designéra úrovní v Bethesdě. V oznámení není uvedeno, na které hře Bethesdy bude Johnson pracovat, i když Fallout 76 se zdá být docela dobrou sázkou.
Oznámení také ujišťuje fanoušky, že Johnsonův odchod nebude mít vážný dopad na vývoj modu. „Naštěstí pro nás jsme o tomto kroku už nějakou dobu věděli, a tak Ropiequet pomohl srovnat své znalosti do neocenitelné designové dokumentace, takže zbytek týmu může plynule pracovat místo něj“, uvádí se v oznámení (Ropiequet je Johnsonova online přezdívka).
„Navíc Ropiequet dokončil všechny své očekávané úkoly v oblasti designu úrovní a také několik dalších, které jsme od něj nečekali! Jeho profesionalita a nasazení nám budou upřímně a skutečně chybět a pocítí je celý tým, nicméně nám přináší radost, když víme, že svůj úžasný talent přenese do společnosti, kterou máme všichni rádi.“
Není to poprvé, co Bethesda získala talenty z Fallout: London. V loňském roce najala Fallout: London, Stephanii Zachariadisovou jako pomocnou designérku úkolů. Podle týmu modifikace byla také nedávno učiněna další nabídka práce vedoucímu projektu Fallout: London, Deanu Carterovi, aby pracoval na Fallout 76. Po dlouhém váhání se však Carter rozhodl nabídku odmítnout a pokračovat v práci na modu. Fallout: London se rýsuje jako obrovský a zajímavý mod, s jízdou na kole, jízdou na lodi či s ozbrojenými slony v postapokalyptické Anglii. Mod by měl vyjít někdy v roce 2023, tedy pokud ovšem celý tým do té doby nenajme Bethesda.
Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…
Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…
Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…
Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…
Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…
Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…