Bethesda se rozhodla najmout designéra modu Fallout 4

Sdílet
Sdílet
Sdílet
Zdroj: Bethesda

Fallout 4 patří jednoznačně k jedněm z nejlepších dílů série. Potvrzuje to i neustálý zájem hráčů a stabilní uživatelské hodnocení 80 % na platformě Steam. Této oblíbené hře proto neunikla pozornost moderů, kteří se ji snaží vyladit nebo přidat další obsah. Některé mody jsou opravdu propracované a sami vývojáři kolikrát jejich designérům vyjádří uznání.

Fallout – logiášek

Zdroj: Bethesda

Modeři většinou pracují jako dobrovolní vývojáři, čímž mohou zaujmout velké herní studio a získat tam práci. To se dělo zejména ve společnosti Valve (najala moddery, kteří tvořili pro Counter-Strike, Dotu a Team Fortress 2). Modera Brendana Greena najalo studio Bluehole, aby vytvořil PUBG, Dean Hall se na základě svého modu DayZ stal vedoucím projektu v Bohemii. Riot najal profesionála a tvůrce map pro CS:GO, Sala Garazza, který je nyní jedním z hlavních herních designérů pro Valorant. Takových příkladů by se dalo uvést ještě mnohem více.

Následně došla řada i na Bethesdu, vývojář pracující na modu Fallout: London byl právě touto společností najat. Hlavní technický poradce připravovaného modu pro Fallout 4 „o velikosti DLC“, Ryan Johnson, podle oznámení týmu opouští projekt a přijímá práci pomocného designéra úrovní v Bethesdě. V oznámení není uvedeno, na které hře Bethesdy bude Johnson pracovat, i když Fallout 76 se zdá být docela dobrou sázkou.

Oznámení také ujišťuje fanoušky, že Johnsonův odchod nebude mít vážný dopad na vývoj modu. „Naštěstí pro nás jsme o tomto kroku už nějakou dobu věděli, a tak Ropiequet pomohl srovnat své znalosti do neocenitelné designové dokumentace, takže zbytek týmu může plynule pracovat místo něj“, uvádí se v oznámení (Ropiequet je Johnsonova online přezdívka).

„Navíc Ropiequet dokončil všechny své očekávané úkoly v oblasti designu úrovní a také několik dalších, které jsme od něj nečekali! Jeho profesionalita a nasazení nám budou upřímně a skutečně chybět a pocítí je celý tým, nicméně nám přináší radost, když víme, že svůj úžasný talent přenese do společnosti, kterou máme všichni rádi.“

Není to poprvé, co Bethesda získala talenty z Fallout: London. V loňském roce najala Fallout: London, Stephanii Zachariadisovou jako pomocnou designérku úkolů. Podle týmu modifikace byla také nedávno učiněna další nabídka práce vedoucímu projektu Fallout: London, Deanu Carterovi, aby pracoval na Fallout 76. Po dlouhém váhání  se však Carter rozhodl nabídku odmítnout a pokračovat v práci na modu.

Fallout: London se rýsuje jako obrovský a zajímavý mod, s jízdou na kole, jízdou na lodi či s ozbrojenými slony v postapokalyptické Anglii. Mod by měl vyjít někdy v roce 2023, tedy pokud ovšem celý tým do té doby nenajme Bethesda.

Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
Sdílet na LinkedIn