Novinky

Halo Infinite stále trpí vážnými problémy s desynchronizací

Všudypřítomné problémy s desynchronizací, které trápí multiplayerový titul Halo Infinite, stále narušují hraní mnoha hráčů. Frustrace komunity tak velmi roste a někteří ze zasažených neváhají užít ani ostřejší slova na adresu hry nebo vývojářů.

Zdroj: 343 Industries 

Členové komunity Halo Infinite stále trpí velkými problémy s desynchronizací, jak dokazují četná vlákna a videa zveřejněná na subredditu Halo Infinite i jinde. Přestože si společnost 343 Industries byla vědoma těchto obtíží ve hře Halo Infinite, mnoho hráčů frustrovaných zmíněným problémem se nedočkalo žádné úlevy.

Titul Halo Infinite se jakožto nejnovější přírůstek do oblíbené a dlouholeté série Halo zpočátku těšil velkému počtu hráčů díky svému free-to-play modelu multiplayeru. Bohužel byl tento multiplayer zdrojem velké frustrace fanoušků kvůli řadě do očí bijících problémů. Mezi ty, které hráči uvádějí, patří špatný výkon, rozbujelé podvádění, poruchy matchmakingu a mikrotransakce, ale stížnost číslo jedna se pravděpodobně týká stability hry pro více hráčů.

edním z hlavních problémů, se kterými se hráči setkávají, jsou rozsáhlé chyby desynchronizace v zápasech pro více hráčů. Desynchronizace je v podstatě informační nesoulad mezi tím, co si server myslí, že hráč dělá, a tím, co hráč skutečně dělá. To vede k neuvěřitelně otravným situacím, jako je nezpůsobení žádného poškození nepřátelům, přestože se zdá, že byli opakovaně zasaženi, nebo okamžité umírání v blízkosti říms, protože si hra myslí, že hráč po nich pokračoval v chůzi. Aby toho nebylo málo, není nijak indikováno, že dochází k desynchronizaci, dokud nejsou zřejmé její nepříjemné následky, protože hráči náhle umírají za matoucích okolností.

Jen za posledních 24 hodin se na Redditu objevilo několik videí od různých hráčů, kteří ukazují příklady, kdy je hraní Halo Infinite zničeno problémy s desynchronizací. Bohužel společnost 343 Industries v současné době na problémech s desynchronizací ve hře Halo Infinite nepracuje. Na jeden z těchto příspěvků na Redditu reagoval zaměstnanec 343 Industries, který uvedl, že vývojáři, kteří by normálně byli zodpovědní za řešení těchto obtíží, jsou v současné době přiděleni k jiným úkolům. 

To celou situaci mezi hráči a vývojáři ještě více vyostřilo. Je těžké si představit, jaké úkoly by mohly být důležitější než tak zásadní problém, který je v popředí zájmu komunity, protože mnoho hráčů kvůli němu hru (zcela po právu) vzdává.

Zdroj: gamerant.com

Petr Polák

Hry hraje již přes 30 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Share
Published by
Petr Polák

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

9 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

13 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

13 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

15 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

15 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

18 hodin ago