Všudypřítomné problémy s desynchronizací, které trápí multiplayerový titul Halo Infinite, stále narušují hraní mnoha hráčů. Frustrace komunity tak velmi roste a někteří ze zasažených neváhají užít ani ostřejší slova na adresu hry nebo vývojářů.
Zdroj: 343 Industries
Členové komunity Halo Infinite stále trpí velkými problémy s desynchronizací, jak dokazují četná vlákna a videa zveřejněná na subredditu Halo Infinite i jinde. Přestože si společnost 343 Industries byla vědoma těchto obtíží ve hře Halo Infinite, mnoho hráčů frustrovaných zmíněným problémem se nedočkalo žádné úlevy.
Titul Halo Infinite se jakožto nejnovější přírůstek do oblíbené a dlouholeté série Halo zpočátku těšil velkému počtu hráčů díky svému free-to-play modelu multiplayeru. Bohužel byl tento multiplayer zdrojem velké frustrace fanoušků kvůli řadě do očí bijících problémů. Mezi ty, které hráči uvádějí, patří špatný výkon, rozbujelé podvádění, poruchy matchmakingu a mikrotransakce, ale stížnost číslo jedna se pravděpodobně týká stability hry pro více hráčů.
edním z hlavních problémů, se kterými se hráči setkávají, jsou rozsáhlé chyby desynchronizace v zápasech pro více hráčů. Desynchronizace je v podstatě informační nesoulad mezi tím, co si server myslí, že hráč dělá, a tím, co hráč skutečně dělá. To vede k neuvěřitelně otravným situacím, jako je nezpůsobení žádného poškození nepřátelům, přestože se zdá, že byli opakovaně zasaženi, nebo okamžité umírání v blízkosti říms, protože si hra myslí, že hráč po nich pokračoval v chůzi. Aby toho nebylo málo, není nijak indikováno, že dochází k desynchronizaci, dokud nejsou zřejmé její nepříjemné následky, protože hráči náhle umírají za matoucích okolností.
Jen za posledních 24 hodin se na Redditu objevilo několik videí od různých hráčů, kteří ukazují příklady, kdy je hraní Halo Infinite zničeno problémy s desynchronizací. Bohužel společnost 343 Industries v současné době na problémech s desynchronizací ve hře Halo Infinite nepracuje. Na jeden z těchto příspěvků na Redditu reagoval zaměstnanec 343 Industries, který uvedl, že vývojáři, kteří by normálně byli zodpovědní za řešení těchto obtíží, jsou v současné době přiděleni k jiným úkolům.
To celou situaci mezi hráči a vývojáři ještě více vyostřilo. Je těžké si představit, jaké úkoly by mohly být důležitější než tak zásadní problém, který je v popředí zájmu komunity, protože mnoho hráčů kvůli němu hru (zcela po právu) vzdává.
Zdroj: gamerant.com