Novinky

Jupiter Hell – Ancient update

Od oficiálního vydání roguelike titulu Jupiter Hell ve verzi 1.0 uplynul již více než rok. Skvělá akční hra, která vychází ze stylu legendárního Dooma, je mezi komunitou velmi oblíbená. Svědčí o tom i stabilní hodnocení hry, které se pohybuje v rozmezí 85 %. Nyní, po více než roce , je zde velký update, který přináší celou řadu změn a novinek.

Jupiter Hell 1.5 „Ancient“ vylepšuje větve Io a hlavní linii, zavádí bosse v bráně Io, vylepšuje mechaniku a vizuální stránku ohně (a Fireangela!), přidává další perky, vylepšuje AI nepřátel a také opravuje některé chybky.

Vývojáři se také věnují jednomu z patrně nejvíce debatovaných prvků poslední doby, kterým je modifikovatelnost. Jedná se plnou podporu modifikací s tím, že někteří členové komunity již sdílí své první výtvory. Ohledně modifikací najdete více informací v samostatné sekci na Discordu Jupiter Hell.

Jupiter Hell má nyní bosse na každém měsíci

Lokaci Io se dostalo stejné úpravy jako předtím Callisto a Europě. Pokud jde však o mechaniku úrovní, Io měl, vzhledem k tomu, že byl přidán poměrně pozdě ve vývoji, již spoustu vlastních mechanik. Z tohoto důvodu byl přístup k této lokaci odlišný od těch předchozích. Dvojice cest Black Site a CRI Armory mají velmi znatelnou změnu, avšak úplné dokončení úkolů jejich větve je nyní mnohem těžší než u těch ostatních. Je to výzva, a ne něco, co se od vás očekává v každé hře. Na Discordu jsou spoilery, pokud vás to zajímá.

Ruiny a Haly dostaly vylepšení svých zvratů, vizuálu, generace, hudby a hlavně lootu. Rozhodně jde o cestu, kterou stojí za to znovu projít!

Io má zbrusu nového bosse, čímž vývojáři zároveň symbolicky uzavírají interní úkol mít originálního bosse na každém měsíci. Tím je Akhem a má být opravdovou výzvou, nicméně pokud vývojáři neberou jako výzvu již implementované bosse (kteří už jsou výzvou pro některé hráče), zde to bude opravdu pekelná jízda.

Změny a novinky

Vizualizace ohně byla přepracována a nyní lze zapálit i podlahu. Ohnivý anděl je nyní prémiovou mistrovskou vlastností pro lidi, kteří „chtějí zapálit svět“. Hoření je také užitečnější, protože zabraňuje regeneraci nepřátel. Tedy, hráče také, ale přece si nebudete hrát se sirkami, že? No, a pokud ano, je tu pro vás nový napalmový granát. Říká se, že s ním Cryomancer udělá krátkou práci. Vzhledem k novým vlastnostem a vybavením byla také vylepšena AI, aby to bylo fér i vůči nepřátelům.

Změny se týkají také Callisto, kde nyní najdete nové typy nepřátel a novou událostí v úrovni, která vám jistě pocuchá nervy, protože využívá novou mechaniku ohně.

Více podrobností naleznete zde.

Petr Polák

Hry hraje již přes 30 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

8 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

12 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

12 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

14 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

14 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

16 hodin ago