Novinky

Lovecraft's Untold Stories 2 – očekávaný patch

Navzdory velkému očekávání, se titul Lovecraft's Untold Stories 2 nesetkal s kladným přijetím hráčské komunity. Většina uživatelských recenzí zmiňuje, že je hra příliš těžká a nevyvážená. Jiné názory pak přilévají olej do ohně, když zmiňují, že postavy se pohybují příliš pomalu a nepřátelé je tak často chytí a zabijí. V některých recenzích je uvedeno, že je problematické získat potřebné vybavení pro postup do dalšího levelu, aby hráč mohl vůbec přežít.

Vývojáři se postavili k situaci čelem a vydávají první opravný patch, který by měl hru více přizpůsobit v rámci zpětné vazby hráčů.

 „Díky vaší zpětné vazbě jsme mohli opravit mnoho problémů, vybalancovat hru a upravit některé funkce. Stále pracujeme na implementaci mnoha vašich návrhů a na tom, aby kvalita hry odpovídala vašim očekáváním“ – LLC Blini Games

Mezi nejzásadnější změny a opravy pak patří následující:

  • Navýšena rychlost všech hratelných postav: Nyní běží o 20 % rychleji než dříve. Některé postavy jsou stále rychlejší než jiné.
  • Vylepšení v ovládání postav: snížena byla setrvačnost a klouzavý efekt postav, naproti tomu byla navýšena výchozí rychlost postav. Ovládání postav nyní bude pocitově přesnější. Zastaví se tam, kde a kdy jim řeknete, aby se zastavily. Také začnou běžet rychleji než dříve.
  • Zvýšena byla také rychlost přebíjení zbraní.
  • Čarodějnický výkřik: Odstranili jsme křik čarodějnice. Pokud hrajete s touto postavou, můžete zvuk opět zapnout. Dříve, když jste hráli za čarodějnici a utržili jste poškození, byl řev čarodějnice uši trhající.
  • Sníženo bylo množství předmětů, které lze v úrovních kořistit: Nyní zůstávají jako kořistní nádoby pouze různé typy truhel a velké dřevěné bedny. Protože nyní bude kontejnerů k plenění méně, bylo navýšeno množství surovin a předmětů, které můžete získat z jednoho kontejneru.
  • Plánované změny se dotknou vybavování postav. Předměty se nyní na postavu automaticky nevybaví, když je zvednete, i když má postava volný slot. Přejdou do inventáře. Důvodem této změny je, že některé talismany a artefakty mají negativní statistiky (negativní regenerace zdraví nebo ztráta příčetnosti) a hráči umírali, aniž by pochopili důvod. Po zavedení bude mít hráč naprostou kontrolu nad tím, co bude postava nosit, nebo ne.
  • Problém s dosažením správného achievementu na Steamu: Vyskytl se problém s úspěchy, které získáte po dokončení hry. V nadcházejícím patchi hráči získají správný achievement.

více podrobností naleznete zde.

Petr Polák

Hry hraje již přes 30 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Recent Posts

Souhrn toho nejlepšího z Gamescom Opening Night Live 2025

Než se Kolín nad Rýnem naplní fanoušky a novináři, tak celý Gamescom opět otevřela akce…

8 minut ago

Vzkaz v láhvi připlouvá od Bohemian Games

Moře dokáže být nevyzpytatelné. Někdy vyplaví na břeh obyčejný kus dřeva, jindy vzácný poklad. Tentokrát…

11 minut ago

Arctic Awakening má své datum vydání

Konečně je to tady, po několika odkladech bylo oznámeno datum vydání atmosférické adventury nesoucí název…

3 hodiny ago

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

17 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

21 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

21 hodin ago