Dlouho očekávaný Prince of Persia: Sands of Time Remake bude mít nejen zpoždění, ale zároveň nevypadá tak, jak si hráči představovali. Předělávka oblíbené akční agentury byla oznámena už na podzim roku 2020 a měla vyjít následujícího roku. Jenže se tomu tak nestalo. Hráči především tepali Ubisoft za hroznou grafiku, ostatně podívejte se na přiložené video, jak měl titul vypadat. Především se počítalo s tím, že zahraje na správnou nostalgickou vlnu.
Problémy se ale začaly kupit a z Ubisoft Pune a Mumbai byl nakonec celý projekt přesunut do Ubisoft Montreal, kde rozhodli, že se musí vše, co zatím bylo uděláno, předělat. Slovy producenta Jeana-Francoise Nuada: „Od chvíle, kdy jsme projekt převzali, se zabýváme zpětnou vazbou od komunity a hledáme vlastní způsob, jak hru vytvořit. Nyní sestavujeme tým, definujeme priority, kompletujeme prototypy, testujeme prvky a hledáme, jak do vývoje zapojit i zpětnou vazbu od komunity.“ Jednoduše řečeno, víme, že nic nevíme, ale rozhodně si počkáme minimálně ještě rok, než uvidíme první novou vlaštovku.
Konečně je to tady, po několika odkladech bylo oznámeno datum vydání atmosférické adventury nesoucí název…
Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…
Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…
Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…
Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…
Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…