Novinky

Zero Caliber 2 po vydání sbírá skvělé ohlasy. Podle fanoušků jde o jednu z nejlepších stříleček pro virtuální realitu

Když jsme v minulosti psali o Zero Caliber 2, vojenské střílečce pro virtuální realitu, pojili jsme s ní velká očekávání, neboť máme dobré zkušenosti s prvním dílem. Je však pravdou, že ukázky, které tvůrci hry z maďarského studia XREAL Games pouštěli do světa, bůhvíjak lákavě nevypadaly. Čtenáři v reakcích na sociálních sítích nám to také občas vmetávali do tváře. Nyní se každopádně potvrdilo, že náš optimismus byl oprávněný: Hra konečně vyšla a první reakce jsou skvělé.

V dosud posledním článku věnovaném Zero Caliber 2 jsme spekulovali, že bychom se hry mohli dočkat již 11. července. Vývojáři brzy poté oficiálně potvrdili, že skutečně šlo o původně plánované datum vydání, ale nakonec jej museli odsunout až na 1. srpna, neboť bylo nutné dořešit pár netriviálních bugů.

V tuto chvíli je Zero Caliber 2 dostupný pro stand-alone headsety řady Meta Quest. Spokojení hráči si pochvalují, že na této platformě patří mezi vůbec nejpěkněji vypadající hry. V uživatelských ohlasech na Meta Horizon Storu se také často opakuje nadšení ze singleplayerové kampaně, která záměrně odkazuje ke klasickým dílům série Call of Duty a inspiruje se jejími spektakulárními, naskriptovanými sekvencemi.

Kromě kampaně, kterou lze hrát také v kooperaci až ve čtyřech hráčích, je zároveň dostupný kompetitivní multiplayer. Zero Caliber 2 rovněž disponuje nativní podporou uživatelských modů a vlastními modovacími nástroji.

Vývojáři slibují, že hru budou nadále výrazně rozšiřovat a vylepšovat, jak tomu ostatně bylo u prvního dílu. Pokud se pozitivní uživatelské recenze promítnou i do prodejů, měla by později vyjít rovněž verze určená pro počítače.

Miroslav Libicher

S videohrami má zkušenosti už více než čtvrt století. Začínal u klasik pro DOS a arkádových automatů na poutích. Ačkoli se dlouho vyhýbal konzolím, preferuje spíše akčnější druhy her a příliš si nerozumí s multiplayerovými a kompetitivními tituly. Zajímá ho herní historie v různých světových regionech. Na hry přitom nahlíží především jako na kulturní artefakty, jejichž hlavním cílem je poskytovat hráčům nové zkušenosti a vyvolávat emoce.

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

6 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

10 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

10 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

13 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

13 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

15 hodin ago