Novinky

Aktualizace 1.47 přinese do American Truck Simulator vylepšené zvuky

Vylepšeny budou ve hře American Truck Simulator zvuky napříč světem, od přírody až po zvuky rušného města. Lišit se bude také intenzita zvuků, která bude rozlišovat, co vlastně děláte nebo v jaké vzdálenosti či směru se od jejich zdroje zrovna nacházíte.

Před časem se vývojáři z českého studia SCS Software vydali do USA, aby lépe poznali a prozkoumali zdejší oblasti. To nicméně nebyl jejich jediný úkol. Do Spojených států amerických se podíval také zvukový tým, jejichž úkolem zde bylo nahrát řadu nových environmentálních a ambientních zvuků pro svět American Truck Simulator. První poznatky a výsledky jejich práce uvidíme již v nadcházející aktualizaci 1.47, která kromě jiného přinese i řadu nových zvuků napříč světem. Díky technologii FMOD bude možné rozlišovat jednotlivé zvuky, a to i z různých směrů či vzdálenosti. Ve zkratce to znamená, že každý audio prvek bude mít různou intenzitu, podle toho, jak daleko se od něj zrovna nacházíte. Před časem se vývojáři z českého studia SCS Software vydali do USA, aby lépe poznali a prozkoumali zdejší oblasti. To nicméně nebyl jejich jediný úkol. Do Spojených států amerických se podíval také zvukový tým, jejichž úkolem zde bylo nahrát řadu nových environmentálních a ambientních zvuků pro svět American Truck Simulator. První poznatky a výsledky jejich práce uvidíme již v nadcházející aktualizaci 1.47, která kromě jiného přinese i řadu nových zvuků napříč světem. Díky technologii FMOD bude možné rozlišovat jednotlivé zvuky, a to i z různých směrů či vzdálenosti. Ve zkratce to znamená, že každý audio prvek bude mít různou intenzitu, podle toho, jak daleko se od něj zrovna nacházíte. 

Dále bude do hry American Truck Simulator zaveden tzv. směrový filtr pro nákladní vozidla. Jeho úkolem bude například rozlišit zvuky tahače podle vašeho směru pohledu a kamery. Ve výsledku by všechny změny měly přinést detailnější a reálnější zpracování, tudíž doufejme, že díky tomuto se American Truck Simulator opět posune o znatelný kus blíže realitě. Více informací naleznete v oficiálním příspěvku studia.

Stanislav Hřiba

Hraní se věnuje asi 13 let. Jeho první hry byly Counter-Strike 1.6 a série Hitman. V současnosti hraje hlavně simulátory a závodní hry, ale neodolá občas taky nějaké střílečce nebo kvalitnímu RPG. Nemá rád strategie nebo kontroverzní hry s erotikou. Většinu času hraje na PC, občas zapne i nějakou exkluzivitu na Switchi. Přispíval by rád články a recenzemi právě se závodní či simulátorovou tematikou.

Recent Posts

V Caput Mortum budete čelit nejhorším nočním můrám

Noční můry nás provázejí od útlého dětství. Pro někoho jsou příjemnou zábavou, pro jiné drásající…

2 hodiny ago

Souhrn toho nejlepšího z Gamescom Opening Night Live 2025

Než se Kolín nad Rýnem naplní fanoušky a novináři, tak celý Gamescom opět otevřela akce…

2 hodiny ago

Vzkaz v láhvi připlouvá od Bohemian Games

Moře dokáže být nevyzpytatelné. Někdy vyplaví na břeh obyčejný kus dřeva, jindy vzácný poklad. Tentokrát…

2 hodiny ago

Arctic Awakening má své datum vydání

Konečně je to tady, po několika odkladech bylo oznámeno datum vydání atmosférické adventury nesoucí název…

5 hodin ago

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

19 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

23 hodin ago