Novinky

Colony Ship – plány do budoucna

O připravovaném akčním RPG Colony Ship, které je inspirované dílem Sirotci oblohy od amerického spisovatele Roberta A Heinleina jsme vás již několikrát informovali. Herním světem, v němž musíte přežít, je masivní generační meziplanetární vesmírná loď, která míří vstříc vzdálené planetě za účelem její kolonizace. Vývojáři z Iron Tower Studio, kteří mají zkušenosti z her Dungeon Rats a The Age of Decadence, se rozhodli skloubit postapokalyptický svět cyberpunku s prvky tahového RPG. Titul je již více než dva roky ve fázi předběžného přístupu, i přes tuto dlouhou dobu se však na rozdíl od jiných titulů hra setkává s vynikajícím hodnocením a odezvou komunity. Vývojářské studio Iron Tower Studio navíc nyní představilo plány do budoucna, z kterých se dá i odvodit pravděpodobné dokončení hry a uvedení do plné verze.

Ze zprávy vyplývá, že je přibližně 85 % z celkového procesu vývoje hotovo a k dispozici v rámci předběžného přístupu. Z toho, co zbývá dokončit, je pak následující výčet. 

Vývojáři momentálně směřují své úsilí na dokončení nižších úrovní lokace Mission Control. Úrovně jsou z poloviny hotové, tedy co se týče rozvržení, s tím, že jsou přidávány detaily a různá specifika nižších úrovní lodi. Tato aktualizace však zahrnuje i proces s roboty a lidskými NPC, protože na rozdíl od robotů u lidských NPC ještě několik prvků chybí. 

Až bude tato aktualizace vydána, dosahuje vývoj „dvou hlavních milníků“. „Veškerá práce na nelidských postavách bude dokončena a náš programátor se bude moci plně soustředit na jiné úkoly. Budou hotové všechny lokace a design úrovní, což v každé aktualizaci zabere asi 60 % práce. Od této chvíle se budeme soustředit na čistý obsah (skriptování úkolů a nastavování soubojů), čímž se práce značně urychlí.“ – Iron Tower Studio

V rámci plánu jsou pak postupy následující:

  • The Grangers' Alliance, Attack on the Armory – konec července.
  • The Habitat's Questlines – konec srpna.
  • The Pit's Alliance – konec září.
  • The Bridge a závěr hry – konec října.

Design úrovní je hotový s předstihem oproti původnímu plánu, interakce s centrálním počítačem je také kompletní. V rámci závěru hry jsou různé etapy a události ve 3. úrovni Zbrojnice. Z časového hlediska dle vývojářů všechny procesy zaberou zhruba šest měsíců a hra by tak dle odhadů mohla vstoupit do plné verze ke konci letošního roku.

Více podrobností naleznete zde: 

Petr Polák

Hry hraje již přes 30 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Recent Posts

Arctic Awakening má své datum vydání

Konečně je to tady, po několika odkladech bylo oznámeno datum vydání atmosférické adventury nesoucí název…

1 hodinu ago

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

16 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

20 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

20 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

22 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

22 hodin ago