Novinky

Kniha The Art of Kingdom Come: Deliverance II poodhalí, jak vznikala vizuální stránka napjatě očekávané hry

Už na začátku února dorazí na naše herní zařízení nejočekávanější česká hra současnosti. Kingdom Come: Deliverance II v mnoha ohledech přinese familiární zážitek. Vrátí se oblíbené postavy, dabéři v klíčových rolích, důvěrně známé mechaniky a také některé oblíbené doprovodné materiály. Mezi ty se zařadí zejména artbook The Art of Kingdom Come: Deliverance II, který připravila společnost Xzone v úzké spolupráci s vývojáři z Warhorse Studios.

Publikace má obsahovat asi 300 stran, na nichž čtenáři najdou materiály vztažené k tvorbě středověké české krajiny, historicky přesné rekonstrukce Kutné Hory i k množství oblíbených postav. Chybět nemají ani zajíci, jejichž stylizované obrázky nová hra využívá jako indikátory upozorňující hráče na různé skutečnosti. Díky knize si budou hráči moci prohlédnout spoustu kreseb a jiných materiálů, které vznikly během práce na hře a za jiných okolností by je veřejnost nikdy nespatřila.

Zdroj: Xzone

The Art of Kingdom Come: Deliverance II pochopitelně navazuje na velmi úspěšný artbook spojený s původním Kingdom Come: Deliverance. Jednalo se o první knihu, jíž Xzone věnovala nakladatelskou péči. Společnost v průběhu let naakumulovala spoustu zkušeností a chystá se je zužitkovat tak, aby byl druhý díl po všech stránkách ještě lepší. Ten si však udrží formát 30 × 23 cm, aby spolu obě knihy hezky ladily ve sbírkách fanoušků. 

O předmluvu se postará zakladatel Warhorse a kreativní ředitel Kingdom Come Dan Vávra ve spolupráci s uměleckým ředitelem Viktorem Höschlem. Další zakladatel, legendární Martin Klíma, zase sepíše doslov. 

Kniha The Art of Kingdom Come: Deliverance II vyjde v anglické i české jazykové verzi v průběhu března. Již nyní si ji lze na webu Xzone předobjednat.

Miroslav Libicher

S videohrami má zkušenosti už více než čtvrt století. Začínal u klasik pro DOS a arkádových automatů na poutích. Ačkoli se dlouho vyhýbal konzolím, preferuje spíše akčnější druhy her a příliš si nerozumí s multiplayerovými a kompetitivními tituly. Zajímá ho herní historie v různých světových regionech. Na hry přitom nahlíží především jako na kulturní artefakty, jejichž hlavním cílem je poskytovat hráčům nové zkušenosti a vyvolávat emoce.

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

10 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

14 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

14 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

17 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

17 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

19 hodin ago