Novinky

SpaceBourne 2 – práce pokračují

SpaceBourne 2 (momentálně ve fázi předběžného přístupu) je, stejně jako první díl, dobrodružné akční RPG s otevřeným světem, tedy lépe řečeno vesmírem, které kombinuje prvky střílečky z pohledu třetí osoby ve stylu Mass Effect nebo Gears of War a soubojů ve vesmíru ve stylu Everspace nebo starého Freelancer. Vývojář Burak Dabak je velmi aktivní a neustále svou hru vylepšuje.

Poslední aktualizace opravuje celou řadu hlášených chyb, ale přináší i některé změny. Nejzásadnější novinky jsme vybrali na základě odezvy komunity a jsou uvedeny v bodech níže:

  • V rámci lepší přehlednosti bylo odstraněno tlačítko „Posádka“ z hlavního rozhraní a přidáno pod rozhraní „Loď“.
  • Do hry byla přidána nová vazba kláves pro zbraň Misc Beam.
  • Spotřební předměty jsou nyní vázány na loď místo na postavu. To znamená, že při změně lodi se spotřební předměty neresetují a ukládají se spolu s lodí.

V rámci chyb bylo vyřešeno následující:

  • Některé perky lodi se přidávaly na loď až po uložení/načtení hry nebo změně lodi. Nyní vše funguje správně.
  • Opraven problém s nesprávným fungováním perků pro údržbu dronů.
  • V některých případech na obchodních lodích chyběl panel pro nákup nových plavidel. Nyní jej naleznete vedle dalších panelů pro nákup vybavení.
  • Problém, kdy hráčem postavené stanice neprodukovaly materiály, byl vyřešen.
  • V dungeonu se někdy stalo, že vás výtah po stisknutí tlačítka teleportoval do prázdné oblasti nebo mimo oblast.
  • Některým hráčům se stávalo, že se při vstupu do lodi v režimu FPS ve vesmíru sekl obraz. Nyní byste tento problém již neměli zaznamenat.
  • Moduly pro vylepšení lodí jsou uvedeny v seznamu položek zbraní a brnění v rozhraní postavy. Opraveno.
  • Uložení a načtení při letu s přidělenou stíhačkou dříve způsobilo, že si hra při opětovném načtení myslí, že hráč letí s mateřskou lodí.
  • Pokud hra spadne během skoku do systému, poškodí se i poslední uložený soubor. Tento problém byl hojně diskutován, protože jste mohli přijít prakticky o celý průchod hrou. Naštěstí byl vyřešen ještě před touto aktualizací drobnou opravou, nyní je již plnohodnotně opraven.

Více podrobností naleznete zde.

Petr Polák

Hry hraje již přes 30 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Recent Posts

V Caput Mortum budete čelit nejhorším nočním můrám

Noční můry nás provázejí od útlého dětství. Pro někoho jsou příjemnou zábavou, pro jiné drásající…

2 hodiny ago

Souhrn toho nejlepšího z Gamescom Opening Night Live 2025

Než se Kolín nad Rýnem naplní fanoušky a novináři, tak celý Gamescom opět otevřela akce…

3 hodiny ago

Vzkaz v láhvi připlouvá od Bohemian Games

Moře dokáže být nevyzpytatelné. Někdy vyplaví na břeh obyčejný kus dřeva, jindy vzácný poklad. Tentokrát…

3 hodiny ago

Arctic Awakening má své datum vydání

Konečně je to tady, po několika odkladech bylo oznámeno datum vydání atmosférické adventury nesoucí název…

5 hodin ago

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

20 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

24 hodin ago