Novinky

Trigon: Space Story – přibude nová rasa?

Vesmírný rogue-like titul Trigon: Space Story, který je komunitou považován za nástupce kultovního hitu FTL: Faster Than Light, sbírá kladná hodnocení napříč komunitou. Na platformě Steam se uživatelská hodnocení vyšplhala na krásných 84 %, díky čemuž hra spadá do kategorie „Velmi kladné“. Kvůli velké, někdy až fanatické obtížnosti a nevyváženosti byla donedávna velmi kritizována, ale zdá se, že nedávná aktualizace, která řešila vybalancování titulu, splnila svůj účel.

Vývojáři Sernur.tech jsou zájmem hráčů také potěšeni, nicméně, jak dodávají, „práce v žádném případě nepřestávají“. Zároveň naznačují, že se něco chystá. „Nadšení z poslední plánované aktualizace hotfixů jsme se rovnou vrhli do práce na plánu budoucích aktualizací obsahu a na něčem extra tajném. I když se s vámi v tuto chvíli nemůžeme podělit o žádné podrobnosti, můžeme říct, že jsme se měli na týdenních schůzkách s naším vydavatelem čím pochlubit.“

Podle různých spekulací mezi komunitou by se mohlo jednat o zcela novou rasu, a tedy i vybavení a vesmírnou loď. 

Zdroj: Sernur.tech

Co však přináší nová aktualizace?

V první řadě se sluší zmínit, že aktualizace je založena na podnětech nadšeného hráče the_darkwatarus_museum, který poskytl potřebné postřehy a informace a hodně tak vývojářům s aktualizací pomohl. Zároveň vývojáři zmiňují, že pokud byste chtěli také být součástí tvorby aktualizací či jinak pomoci s vývojem hry, můžete se zapojit na oficiálním Discordu. 

Zdroj: Sernur.tech

A nyní už k nejzásadnějším změnám:

  • Byly změněny parametry u 68 zbraní. Změněna byla cena, spotřeba energie, doba nabíjení, kadence způsobené poškození a EMP efekt.
  • Při zapauzování hry docházelo k velkému poklesu fps a vysokému zatížení GPU. Nyní je vše plynulé a bez zbytečného přetížení GPU. Zároveň došlo k optimalizování mapy galaxie, díky čemuž na ní došlo k navýšení fps, a to zhruba 1,5x.
  • Pauza byla nyní zároveň rozdělena na dva typy. První je systémová pauza, která se aktivuje při vstupu do řízení či otevření nabídky. Druhá pauza je vyvolaná hráčem při stisknutí mezerníku.
  • Nepřítel, který přejde do režimu utajení, již neresetuje cíl zbraní, dronů a teleportu. Zároveň nabídka vzdání se nepříteli již neresetuje cíl zbraní, dronů nebo teleportu.
  • Na snadné obtížnosti se jednotky hráče vracejí na vlastní loď, když nepřátelská loď exploduje.
  • Do pravého horního rohu obrazovky byla přidána ikona automatického ukládání. Zobrazí se při automatickém ukládání – při změně herního dne.

Více informací naleznete zde.

Petr Polák

Hry hraje již přes 30 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

14 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

18 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

18 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

20 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

20 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

23 hodin ago