Trigon Space Story universe

Trigon: Space Story – přibude nová rasa?

21. 8. 2022
 

Vesmírný rogue-like titul Trigon: Space Story, který je komunitou považován za nástupce kultovního hitu FTL: Faster Than Light, sbírá kladná hodnocení napříč komunitou. Na platformě Steam se uživatelská hodnocení vyšplhala na krásných 84 %, díky čemuž hra spadá do kategorie „Velmi kladné“. Kvůli velké, někdy až fanatické obtížnosti a nevyváženosti byla donedávna velmi kritizována, ale zdá se, že nedávná aktualizace, která řešila vybalancování titulu, splnila svůj účel.

Vývojáři Sernur.tech jsou zájmem hráčů také potěšeni, nicméně, jak dodávají, „práce v žádném případě nepřestávají“. Zároveň naznačují, že se něco chystá. „Nadšení z poslední plánované aktualizace hotfixů jsme se rovnou vrhli do práce na plánu budoucích aktualizací obsahu a na něčem extra tajném. I když se s vámi v tuto chvíli nemůžeme podělit o žádné podrobnosti, můžeme říct, že jsme se měli na týdenních schůzkách s naším vydavatelem čím pochlubit.“

Podle různých spekulací mezi komunitou by se mohlo jednat o zcela novou rasu, a tedy i vybavení a vesmírnou loď. 

Zdroj: Sernur.tech

Co však přináší nová aktualizace?

V první řadě se sluší zmínit, že aktualizace je založena na podnětech nadšeného hráče the_darkwatarus_museum, který poskytl potřebné postřehy a informace a hodně tak vývojářům s aktualizací pomohl. Zároveň vývojáři zmiňují, že pokud byste chtěli také být součástí tvorby aktualizací či jinak pomoci s vývojem hry, můžete se zapojit na oficiálním Discordu. 

Zdroj: Sernur.tech

A nyní už k nejzásadnějším změnám:

  • Byly změněny parametry u 68 zbraní. Změněna byla cena, spotřeba energie, doba nabíjení, kadence způsobené poškození a EMP efekt.
  • Při zapauzování hry docházelo k velkému poklesu fps a vysokému zatížení GPU. Nyní je vše plynulé a bez zbytečného přetížení GPU. Zároveň došlo k optimalizování mapy galaxie, díky čemuž na ní došlo k navýšení fps, a to zhruba 1,5x.
  • Pauza byla nyní zároveň rozdělena na dva typy. První je systémová pauza, která se aktivuje při vstupu do řízení či otevření nabídky. Druhá pauza je vyvolaná hráčem při stisknutí mezerníku.
  • Nepřítel, který přejde do režimu utajení, již neresetuje cíl zbraní, dronů a teleportu. Zároveň nabídka vzdání se nepříteli již neresetuje cíl zbraní, dronů nebo teleportu.
  • Na snadné obtížnosti se jednotky hráče vracejí na vlastní loď, když nepřátelská loď exploduje.
  • Do pravého horního rohu obrazovky byla přidána ikona automatického ukládání. Zobrazí se při automatickém ukládání – při změně herního dne.

Více informací naleznete zde.

Petr Polák

Hry hraje již přes 25 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.