Novinky

Until We Die – nový scénář, až příští rok!

Rozhořčení komunity hry Until We Die, o kterém jsme vás informovali, i nadále pokračuje. Prohlášení vývojářů odhalující plány do budoucna se u komunity neobešlo bez smíšených pocitů. Hra si totiž nevedla vůbec špatně, nicméně v rámci „vydaných“ aktualizací a informací se spokojenost komunity s hrou rapidně snižuje.

Zpráva, kterou vývojáři zveřejnili nyní, přilila olej do ohně o to více. Nový avizovaný hratelný scénář totiž v tomto roce nevyjde. Vývojáři jasně sdělují, že i kdyby se podařilo tento nový obsah technicky dokončit, stejně jej nevydají bez důkladných testů. Tento postup je jistě velmi chvályhodný, ale již celkem otřepaný.

Zdroj: Pixeye Games

Until We Die bez multiplayeru

V rámci svého prohlášení také vybrali několik opakujících se otázek komunity a odpověděli na ně. Nejzajímavější otázky si můžete přečíst níže:

  • „Po přechodu do hry se hráč objeví ve vozu, který dává pasivní bonusy. Bude něco podobného i pro druhý scénář?Ano! Každý scénář bude dávat bonusy, ale vagon byl uzpúsoben pouze prvnímu scénáři. Musíme ho škálovat tak, aby logicky zapadl do zvětšené velikosti hry.
  • Dotkne se aktualizace i prvního scénáře?Uživatelské rozhraní a laboratoř budou ovlivněny. Přemýšlíme také o rychlém zadávání příkazů jednotkám, které se budou přesouvat z jednoho okraje mapy na druhý. Podle našeho názoru taková potřeba vznikne během poslední vlny, kdy jedna z hradeb odolala a obránci předčasně slaví vítězství.
  • Je možné vybrat nejbližší jednotky podle typu stiskem kláves 1, 2, 3 na klávesnici?Ano, tuto funkci přidáme.
  • Bude plamenomet přidán jako hrdina nebo jednotka?Plamenometčík bude hratelnou postavou. Nové postavy nebudou ve výchozím nastavení aktivní. Nejprve bude nutné je ve hře najít a zachránit. Poté bude postava k dispozici pro výběr. Při „záchraně“ může hráč okamžitě vyměnit hrdinu ve hře za nalezeného. Tento systém bude platit pro všechny přidané postavy.
  • Bude k dispozici multiplayer?Ne, multiplayer nebude. Příští rok máme v plánu pracovat na obsahu a portovat hru na Nintendo Switch.
  • Hrdina běží příliš pomalu. Je možné zvýšit jeho rychlost? Rychlost hrdiny je vypočítána tak, aby se hra dala porazit na všech režimech obtížnosti. Je to vyvážené a vyzkoušené.“

Je tak již více než jisté, že multiplayer, o kterém se spekuluje, do hry přidán nebude. Otázkou tedy nyní zůstává, kdy bude nový scénář přidán a jak budou hráči reagovat v následujících týdnech na vývoj hry. Již nyní však hodnocení na Steamu rapidně klesá směrem dolů

Více podrobností naleznete zde.

Petr Polák

Hry hraje již přes 30 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Recent Posts

Arctic Awakening má své datum vydání

Konečně je to tady, po několika odkladech bylo oznámeno datum vydání atmosférické adventury nesoucí název…

2 hodiny ago

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

16 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

20 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

20 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

23 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

23 hodin ago