Until We Die intro battle

Until We Die – nový scénář, až příští rok!

17. 11. 2021
 

Rozhořčení komunity hry Until We Die, o kterém jsme vás informovali, i nadále pokračuje. Prohlášení vývojářů odhalující plány do budoucna se u komunity neobešlo bez smíšených pocitů. Hra si totiž nevedla vůbec špatně, nicméně v rámci „vydaných“ aktualizací a informací se spokojenost komunity s hrou rapidně snižuje.

Zpráva, kterou vývojáři zveřejnili nyní, přilila olej do ohně o to více. Nový avizovaný hratelný scénář totiž v tomto roce nevyjde. Vývojáři jasně sdělují, že i kdyby se podařilo tento nový obsah technicky dokončit, stejně jej nevydají bez důkladných testů. Tento postup je jistě velmi chvályhodný, ale již celkem otřepaný.

Zdroj: Pixeye Games

Until We Die bez multiplayeru

V rámci svého prohlášení také vybrali několik opakujících se otázek komunity a odpověděli na ně. Nejzajímavější otázky si můžete přečíst níže:

  • „Po přechodu do hry se hráč objeví ve vozu, který dává pasivní bonusy. Bude něco podobného i pro druhý scénář?Ano! Každý scénář bude dávat bonusy, ale vagon byl uzpúsoben pouze prvnímu scénáři. Musíme ho škálovat tak, aby logicky zapadl do zvětšené velikosti hry.
  • Dotkne se aktualizace i prvního scénáře?Uživatelské rozhraní a laboratoř budou ovlivněny. Přemýšlíme také o rychlém zadávání příkazů jednotkám, které se budou přesouvat z jednoho okraje mapy na druhý. Podle našeho názoru taková potřeba vznikne během poslední vlny, kdy jedna z hradeb odolala a obránci předčasně slaví vítězství.
  • Je možné vybrat nejbližší jednotky podle typu stiskem kláves 1, 2, 3 na klávesnici?Ano, tuto funkci přidáme.
  • Bude plamenomet přidán jako hrdina nebo jednotka?Plamenometčík bude hratelnou postavou. Nové postavy nebudou ve výchozím nastavení aktivní. Nejprve bude nutné je ve hře najít a zachránit. Poté bude postava k dispozici pro výběr. Při „záchraně“ může hráč okamžitě vyměnit hrdinu ve hře za nalezeného. Tento systém bude platit pro všechny přidané postavy.
  • Bude k dispozici multiplayer?Ne, multiplayer nebude. Příští rok máme v plánu pracovat na obsahu a portovat hru na Nintendo Switch.
  • Hrdina běží příliš pomalu. Je možné zvýšit jeho rychlost? Rychlost hrdiny je vypočítána tak, aby se hra dala porazit na všech režimech obtížnosti. Je to vyvážené a vyzkoušené.“ 

Je tak již více než jisté, že multiplayer, o kterém se spekuluje, do hry přidán nebude. Otázkou tedy nyní zůstává, kdy bude nový scénář přidán a jak budou hráči reagovat v následujících týdnech na vývoj hry. Již nyní však hodnocení na Steamu rapidně klesá směrem dolů

Více podrobností naleznete zde.

Petr Polák

Hry hraje již přes 25 let, začínal na jednom z prvních NES v České republice. Postupem času se přesunul na PC, kde hraní her naprosto podlehl. Má rád hry všeho druhu, které představují i určitou výzvu. Achievement hunter.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.