Poslední dobou je snad trendem ukazovat všechny hry, klidně i ty pět let staré, jak by vypadaly v Unreal Engine 5. Skupina TeaserPlay nyní vytvořila další video, tentokrát se hrou Red Dead Redemption, ve kterém se rozhodla využít i technologie jako Nanite, Screen Space Ray Tracing nebo Metahuman. Nebudeme si nic nalhávat, vypadá to sakra skvěle, bohužel jsou to pouze fanouškovské sny.
Studio Rockstar Games se soustředí na další díl Grand Theft Auto a chce překonat své vlastní rekordy z prodeje. Nějaký potenciální remake, nebo to klidně nazvěme next-gen, Red Dead Redemption tak nepřipadá v úvahu. Upřímně, mně to snad ani nevadí. Rád bych ještě pár nových her, než budou všude vycházet jenom remaky a remastery.
Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…
Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…
Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…
Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…
Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…
Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…