Red Dead Redemption

Zajímalo vás, jak by vypadal Red Dead Redemption dělaný v Unreal Enginu 5?

7. 12. 2022
Zdroj náhledu: IGDB.com

Poslední dobou je snad trendem ukazovat všechny hry, klidně i ty pět let staré, jak by vypadaly v Unreal Engine 5. Skupina TeaserPlay nyní vytvořila další video, tentokrát se hrou Red Dead Redemption, ve kterém se rozhodla využít i technologie jako Nanite, Screen Space Ray Tracing nebo Metahuman. Nebudeme si nic nalhávat, vypadá to sakra skvěle, bohužel jsou to pouze fanouškovské sny.

Studio Rockstar Games se soustředí na další díl Grand Theft Auto a chce překonat své vlastní rekordy z prodeje. Nějaký potenciální remake, nebo to klidně nazvěme next-gen, Red Dead Redemption tak nepřipadá v úvahu. Upřímně, mně to snad ani nevadí. Rád bych ještě pár nových her, než budou všude vycházet jenom remaky a remastery.

Patrik Klicman

Milovník her s pořádným příběhem už od prvního releasu Age of Mythology, ke kterému se dostal náhodou jako malý devítiletý kluk. Nyní je to spíš herní konzerva, která má dilema u každé nové hry, jestli ji vůbec má spustit. Jinak se jedná o vášnivého čtenáře knih a komiksů, hráče Dračího doupěte, duševního sběratele herních figurek a milovníka grilování.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.