Novinky

A Plague Tale: Requiem nabídne propracovanější svět i hratelnost, říká režisér hry

Ačkoli to trvalo trochu déle, než by mělo, zdá se, že herní průmysl se pomalu a nadobro odklání od konzolí poslední generace a umožňuje vydavatelům řad PlayStation 5 a Xbox skutečně využít sílu novějšího hardwaru. A Plague Tale: Requiem je jednou z her, které se zcela vyhnou zařízením poslední generace, a je pravděpodobné, že díky tomu bude lepší hrou.

Režisér hry A Plague Tale: Requiem, Kevin Choteau, na toto téma nedávno hovořil s časopisem Edge a potvrdil, že přechod na hardware nové generace umožnil jeho týmu ignorovat předchozí technická omezení a „posunout horizont“ hry mnohem dál. Choteau naznačil masivní zlepšení vizuální věrnosti i hratelnosti a také uvedl klíčový příklad toho, co nyní studio mohlo dokázat.

Krysy a krysí hordy byly klíčovým prvkem A Plague Tale od samého počátku, ale s tím, jak Hugo v Requiem nabýval na schopnostech, si příběh vyžádal kulisy, které by na konzolích předchozí generace nebyly možné. Podle Choteaua se ve hře objeví honičky se stovkami tisíc krys vykreslených najednou a také dynamicky se vyvíjející lokace, které se nyní mohou měnit za běhu v závislosti na tom, co se děje v příběhu. Umělá inteligence, grafika a základní herní smyčka byly zřejmě přepracovány s ohledem na nový a vylepšený hardware, takže Requiem bude od samého začátku fungovat na plné obrátky.

Choteau přirovnal některé věci, které jeho tým udělal s Innocence, k „divadelním kulisám“, které nemusely obstát pod drobnohledem. To by však neměl být případ Requiem. Nejsilnější stránkou A Plague Tale: Innocence nebyla nutně hratelnost, ale naopak příběh. Pokud se vývojářům podaří využít vylepšeného hardwaru konzole k tomu, aby cestou přinesli lepší herní mechanismy, jak naznačil Choteau, může se ze hry nakonec stát ještě větší hit.

Ne každý je nadšený z představy, že dostane další hru, kde si dvojice hlavních hrdinů poradí se světem. Někteří se domnívají, že moderní hry duo formuli nadužívají, a Requiem tyto obavy pravděpodobně neuklidní. Těm, kterým hry nevadí, však rozhovor s Choteauem předznamenává velké věci pro další hru Plague Tale.

A Plague Tale: Requiem vychází 18. října 2022 pro PC, PS5, Switch a konzole řady Xbox.

Zdroj: gamerant

František Hampl

K prvním hrám přičuchl už ve školce, ale do hraní ho pořádně až na základce vtáhla první Mafie, druzí simíci a třetí Heroes of Might and Magic. Hry ho od té doby nepustily, PC velice rychle doplnil „PSPéčkem“, od kterého přesedlal k větším konzolím, a dnes už je hrdým konzolistou. Jeho hlavním zájmem jsou příběhové adventury a RPGčka, ale nepohrdne ani dobrou strategií či karetkou. Pokud nepřebývá ve svém hráčském doupěti plném Lega a deskovek, tráví nejvíce času v kině a na farmačce.

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

11 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

15 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

15 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

18 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

18 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

20 hodin ago