V minulém roce jsme se dočkali hned několika zajímavých JRPG, z nichž jistojistě dominovalo Tales of Arise. Své kvality však předvedla i brainpunková hra Scarlet Nexus, jejíž režisér Kenji Anabuki se v novém rozhovoru pro Inverse rozpovídal o její budoucnosti a možném pokračování. Vše zatím nasvědčuje tomu, že by Scarlet Nexus 2 přece jen mohlo vzniknout, i když vydavatel Bandai Namco zatím nic oficiálně nepotvrdil. Pokud by tomu opravdu tak bylo, dočkáme se několika drobných změn.
Od vydání titulu uběhlo něco málo přes půl roku, a přestože se recenze drží krásného hodnocení, najde se několik oblastí, v nichž hra pokulhává a autoři jsou si toho jasně vědomi. V aktualizacích tak již bylo kromě nového obsahu přidáno i několik funkcí, jako je možnost změnit velikost písma, nové animace SAS, vzdálenost kamery a rychlost sledování kamery. Hráči také dostali možnost zapínat či vypínat pomoc při míření a mnoho dalšího. Kenji Anabuki otevřeně sdělil, že by pokračování mohlo být vytvořeno pro „vyzrálejší“ hráče.
V případě, že by Scarlet Nexus 2 opravdu vzniklo, se Anabuki svěřuje: „Osobně bych chtěl využít téma psionických superschopností v jiných oblastech než pouze v bitvách. Svět a prostředí příběhu by mohly být potenciálně vytvořeny tak, aby vyhovovaly ještě zralejšímu publiku – zkoumáním témat, jako je nebezpečí plynoucí z vlastnictví nebo využívání superschopností.“
Novinky by se měly objevit také ve zpracování cutscén: „Stále chci, aby byly jedinečné, jako jsou ty ve Scarlet Nexus, a zároveň budeme moct našim fanouškům poskytnout ten nejuspokojivější herní zážitek.“
Jakmile přišla na řadu otázka ohledně pokračování příběhu, režisér na ni jasně nedokázal odpovědět: „Možná bude pokračovat v původním příběhu Scarlet Nexus nebo bude založen na světech a charakteristikách hry. V tuto chvíli to nemohu jistě říct.“ Nutno poznamenat, že k popularitě hry dopomohla také seriálová adaptace od japonského animačního studia Sunrise, která příběhu Scarlet Nexus poskytuje trochu jiné převyprávění, zejména v poslední epizodě.
Jestli se nakonec dočkáme pokračování brainpunkové akční zábavy, je stále ve hvězdách, ale jisté je, že se autoři budou snažit vychytat všechny nedokonalosti, poučit se z dřívějších chyb a vytvořit ještě lepší hru. Nezbývá nám než trpělivě čekat, co nám budoucnost tohoto titulu přinese.
Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…
Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…
Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…
Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…
Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…
Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…