V posledních několika letech si hráči hořce zvykají na dva nepříjemné fenomény: Buď se vydání očekávaných titulů odkládá, protože tvůrci potřebují vyladit jejich technický stav, a nebo jsou hry po svém launchi natolik „rozbité“, že se vývojáři veřejně omlouvají a usilovně pracují na výrobě patchů. Někdy se bohužel oba fenomény prolnou. Přesně to teď postihlo Bulletstorm VR, předělávku oblíbené střílečky z roku 2011 pro virtuální realitu.
Vydání hry bylo posunuté z původně avizované půlky prosince minulého roku na 18. ledna. Měsíc práce navíc ovšem vývojářům ze studia Incuvo očividně nestačil. Na Steamu v tuto chvíli převažují záporné reakce, přičemž nejvíc stížností se týká špatně fungující fyziky, problémů s ovládáním nebo nepříjemného bugu, který způsobuje, že se některé efekty vykreslují pouze pro jedno oko.
Na stejné potíže žehrají i hráči verze určené pro PlayStation VR2, kteří se navíc musí potýkat s nízkým rozlišením a nestabilní snímkovou frekvencí. Zmíněné chyby jsou přítomné také na headsetech Meta Quest, byť se zdá, že jejich uživatelé jsou více smíření s grafickými kompromisy.
Vydavatelé a tvůrci Bulletstormu VR nicméně vydali prohlášení, ve kterém slibují brzkou nápravu. Hlášené problémy už údajně třídí a budou je postupně napravovat podle stupně jejich závažnosti. První záplata by se přitom měla objevit už během týdne.
Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…
Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…
Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…
Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…
Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…
Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…