Bulletstorm VR - title

Bulletstorm VR je plný bugů, tvůrci slibují nápravu

21. 1. 2024
Zdroj náhledu: People Can Fly

V posledních několika letech si hráči hořce zvykají na dva nepříjemné fenomény: Buď se vydání očekávaných titulů odkládá, protože tvůrci potřebují vyladit jejich technický stav, a nebo jsou hry po svém launchi natolik „rozbité“, že se vývojáři veřejně omlouvají a usilovně pracují na výrobě patchů. Někdy se bohužel oba fenomény prolnou. Přesně to teď postihlo Bulletstorm VR, předělávku oblíbené střílečky z roku 2011 pro virtuální realitu.

Vydání hry bylo posunuté z původně avizované půlky prosince minulého roku na 18. ledna. Měsíc práce navíc ovšem vývojářům ze studia Incuvo očividně nestačil. Na Steamu v tuto chvíli převažují záporné reakce, přičemž nejvíc stížností se týká špatně fungující fyziky, problémů s ovládáním nebo nepříjemného bugu, který způsobuje, že se některé efekty vykreslují pouze pro jedno oko.

Na stejné potíže žehrají i hráči verze určené pro PlayStation VR2, kteří se navíc musí potýkat s nízkým rozlišením a nestabilní snímkovou frekvencí. Zmíněné chyby jsou přítomné také na headsetech Meta Quest, byť se zdá, že jejich uživatelé jsou více smíření s grafickými kompromisy.

Vydavatelé a tvůrci Bulletstormu VR nicméně vydali prohlášení, ve kterém slibují brzkou nápravu. Hlášené problémy už údajně třídí a budou je postupně napravovat podle stupně jejich závažnosti. První záplata by se přitom měla objevit už během týdne.

Miroslav Libicher

S videohrami má zkušenosti už více než čtvrt století. Začínal u klasik pro DOS a arkádových automatů na poutích. Ačkoli se dlouho vyhýbal konzolím, preferuje spíše akčnější druhy her a příliš si nerozumí s multiplayerovými a kompetitivními tituly. Zajímá ho herní historie v různých světových regionech. Na hry přitom nahlíží především jako na kulturní artefakty, jejichž hlavním cílem je poskytovat hráčům nové zkušenosti a vyvolávat emoce.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.