Když zavítáte na NexusMods, naleznete zde hned několik modifikací pro každý z dílů série Mass Effect. Mezi populární patří ty, které upravují textury či cutscény. Studio Bioware si je vědomo těchto modů a při své práci na Mass Effect Legendary Edition mnohé použilo jako inspiraci.
„Ve skutečnosti jsme se na některé z nich podívali hned na začátku,“ řekl ředitel projektu Mac Walters. „Ok, toto je naše minimální laťka a tu musíme zvednout, ne? Je zřejmé, že modeři mají omezený přístup k položkám, ale my k nim máme plný přístup.“Ředitel Kevin Meek souhlasil a zmínil, že byl ohledně modifikací docela skeptický, ale nakonec, když se na některé podíval blíže, byl ohromen.
„[Modeři] dosahují skvělých výsledků s mody A lot of Texture a jinými, které zlepšují nastavení. Ty nás vlastně povzbudily, abychom si v této oblasti vývoje více věřili. Věděli jsme, že můžeme provést základní AI up-res na všech texturách a dosáhnout stejného, nebo dokonce většího vizuálního vylepšení než modifikace, protože máme spousty výhod, které modeři nemají.“
Zdroj: ea.com
Studio Bioware se také podívalo na mody, které nejsou jen o zlepšení grafiky. „Existuje opravdu mnoho populárních modů, co přidávají různé typy vlasů na Sheparda,“ řekl Meek. „U lidí jsou opravdu populární i takové, které přidávají neformální oblečení, když chodíte kolem. Tyhle věci nám opět pomohly získat trochu více sebedůvěry. Opravdu stojí za to strávit více času na vytváření nových možností vlasů a oblečení.“Dalšími populárními mody jsou takové, které pracují s nepoužitým obsahem či dialogy.
Příkladem jsou přidané romance stejného pohlaví pro Mass Effect 2. Legendární edice nezašla tak daleko, ale modeři budou mít stále přístup k nepoužitým aktivům k opětovnému vytvoření. „Nemyslím si, že by byl výslovně odstraněn nějaký obsah, který máme,“ řekl Walters, ale nebyl stoprocentně schopen potvrdit, že takové modifikace budou nadále možné. „Doufejme, že [modeři] k tomu budou mít i nadále přístup.“Bioware chce, aby Mass Effect Legendary Edition vybízelo k modování stejně jako původní trilogie. Soukromě proběhly rozhovory s modery o tom, co je pro ně důležité a jak mohou spolupracovat. „Mody mají výhodu, nejsou omezovány požadavky na certifikaci a problémy ohledně velikosti na disku,“ řekl Meek.
Musím uznat, že Bioware opravdu nasadilo skvělý přístup ke své komunitě – nejenom že umožní hráčům přepínat ovládání Maka mezi starým a novým, ale ještě začalo komunikovat s modery, aby už tak skvělou trilogii vyzdvihli o něco výše. Škoda, že takový přístup nemá více herních studií, pak by hry mohly vypadat úplně jinak. Mass Effect Legendary Edition má vyjít už 14. května.
Zdroj: PC Gamer
Konečně je to tady, po několika odkladech bylo oznámeno datum vydání atmosférické adventury nesoucí název…
Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…
Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…
Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…
Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…
Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…