Mass Effect Legendary Edition ovládání Maka

Share on facebook
Sdílet
Share on twitter
Sdílet
Share on linkedin
Sdílet
Zdroj: EA

Libovolné přepínání ovládání Maka

Mass Effect Legendary edition je primárně remaster prvních třech dílů, ale pro ten první se vývojáři z Bioware rozhodli pozměnit i některé mechaniky, které nebyly zrovna dobře propracované. Úpravou má projít všemi milované Mako, se kterým jste mohli pomalu létat po mapě. Ovládání vozidla byla pro mě osobně ta nejhorší část z celé hry, opravdu jsem to dost proklínal a vsadím se, že nejsem jediný. V Legendary Edition bude údajně méně náchylné na klouzání, rychleji se budou dobíjet štíty a budete moct najet i do lávy, aniž byste dostali okamžitý konec hry. Nové Mako bude mít také vylepšené ovládací prvky kamery pro přesnější míření do malých úhlu. Konečně se tak vaše vesmírné vozítko už nebude chovat jako by bylo z plastu, ale jako řádný tunový transportér.

Ne každý ovšem ovládání Maka nenáviděl, proto se vývojáři rozhodli vyhovět i těmto hráčům. Ředitel projektu Mac Walters a Kevin Meek sdělili v rozhovoru pro zahraniční magazín PC Gamer, že budete mít možnost vrátit se k původnímu ovládání.

„Pro lidi, kteří mají rádi bolest, jsme nechali možnost se trochu přiblížit k původním ovládacím prvkům“ řekl Meek. „Nikdy se nezavděčíte všem. Někteří to miluji, jiní zase nenávidí. Je to jako v marketingu, ale tady je to mnohem jednodušší, než si někteří můžou myslet. Máte dvě schémata ovládání, mezi kterými můžete přepínat.“

Zdroj: volný překlad z pcgamer.com

Přístup vývojářů je v tomhle směru správným krokem. Nové ovládání nemusí vyhovovat všem už z toho důvodu, že vozidlo bude stabilnější a nebude se chovat, jak kdyby bylo lehké jako pírko.

Mass Effect Legendary – Mako

Zdroj: EA

Výkon Mass Effectu na konzolích

EA na svých stránkách vydala informace ohledně očekávaných snímkových frekvencí pro Mass Effect podle typu konzole. PC hráči si titul užijí při 240 fps s podporou obnovovací frekvence až 240 Hz, také budete mít možnost vylepšit pár grafických možností, abyste doladili preferovanou rovnováhu mezi grafikou a výkonem. Budete si však taky muset připravit 120 GB volného místa na vašem disku. Co se konzolí týče, hráči budou mít možnost přepínat mezi dvěma režimy:

Favo Quality – ten upřednostňuje dosažení nejvyšší možné věrnosti obrazu výměnou za nižší snímkovou frekvenci.

Favor Framerate – upřednostňuje nejvyšší možnou rychlost snímkování tím, že změní měřítko nativního rozlišení a sníží některé grafické funkce.

Mass Effect: Legendary Edition vyjde 14. května letošního roku na PC, Xbox One a PS4. Na Xboxu Series X/S a PS5 si zahrajete skrz zpětnou kompatibilitu.

Mass Effect Legendary – HW

Zdroj: EA

Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru
Share on linkedin
Sdílet na LinkedIn