Mass Effect Legendary Edition módy jako inspirace

Share on facebook
Sdilet
Share on twitter
Sdílet
Share on linkedin
Sdílet
Zdroj: FB: Mass Effect

Když zavítáte na NexusMods, naleznete zde hned několik modifikací pro každý z dílů série Mass Effect. Mezi populární patří ty, které upravují textury či cutscény. Studio Bioware si je vědomo těchto modů a při své práci na Mass Effect Legendary Edition mnohé použilo jako inspiraci.

„Ve skutečnosti jsme se na některé z nich podívali hned na začátku,“ řekl ředitel projektu Mac Walters. „Ok, toto je naše minimální laťka a tu musíme zvednout, ne? Je zřejmé, že modeři mají omezený přístup k položkám, ale my k nim máme plný přístup.“

Ředitel Kevin Meek souhlasil a zmínil, že byl ohledně modifikací docela skeptický, ale nakonec, když se na některé podíval blíže, byl ohromen.

„[Modeři] dosahují skvělých výsledků s mody A lot of Texture a jinými, které zlepšují nastavení. Ty nás vlastně povzbudily, abychom si v této oblasti vývoje více věřili. Věděli jsme, že můžeme provést základní AI up-res na všech texturách a dosáhnout stejného, nebo dokonce většího vizuálního vylepšení než modifikace, protože máme spousty výhod, které modeři nemají.“

Mass Effect Legendary – reaper
Mass Effect Legendary – Logo

Zdroj: ea.com

Studio Bioware se také podívalo na mody, které nejsou jen o zlepšení grafiky. „Existuje opravdu mnoho populárních modů, co přidávají různé typy vlasů na Sheparda,“ řekl Meek. „U lidí jsou opravdu populární i takové, které přidávají neformální oblečení, když chodíte kolem. Tyhle věci nám opět pomohly získat trochu více sebedůvěry. Opravdu stojí za to strávit více času na vytváření nových možností vlasů a oblečení.“


Dalšími populárními mody jsou takové, které pracují s nepoužitým obsahem či dialogy. Příkladem jsou přidané romance stejného pohlaví pro Mass Effect 2. Legendární edice nezašla tak daleko, ale modeři budou mít stále přístup k nepoužitým aktivům k opětovnému vytvoření. „Nemyslím si, že by byl výslovně odstraněn nějaký obsah, který máme,“ řekl Walters, ale nebyl stoprocentně schopen potvrdit, že takové modifikace budou nadále možné. „Doufejme, že [modeři] k tomu budou mít i nadále přístup.“

Bioware chce, aby Mass Effect Legendary Edition vybízelo k modování stejně jako původní trilogie. Soukromě proběhly rozhovory s modery o tom, co je pro ně důležité a jak mohou spolupracovat. „Mody mají výhodu, nejsou omezovány požadavky na certifikaci a problémy ohledně velikosti na disku,“ řekl Meek.

Musím uznat, že Bioware opravdu nasadilo skvělý přístup ke své komunitě – nejenom že umožní hráčům přepínat ovládání Maka mezi starým a novým, ale ještě začalo komunikovat s modery, aby už tak skvělou trilogii vyzdvihli o něco výše. Škoda, že takový přístup nemá více herních studií, pak by hry mohly vypadat úplně jinak.  Mass Effect Legendary Edition má vyjít už 14. května.

volné překlady z PC Gamer

Zdroj: PC Gamer

Share on facebook
Sdilet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru
Share on linkedin
Sdílet na LinkedIn