Novinky

Nový ředitel Bioware slibuje obnovení pověsti

Casey Hudson oznámil svůj odchod z BioWare už v prosinci 2020. Tento krok podle všeho velmi nepříjemně překvapil každého z nás, včetně mateřské společnosti Electronic Arts, která ve stejný den oznámila, že na pozici generálního ředitele, kterou Hudson uvolnil, vyhlašuje výběrové řízení. „Najdeme vhodného kandidáta na vedoucí pozici, který bude hluboce ctít a respektovat odkaz BioWare a zároveň bude ztělesňovat všechny hodnoty studia a bude se podílet na ztělesnění jeho úžasného odkazu,“ uvedla generální ředitelka EA Laura Mieleová.

Společnost BioWare oznámila, že našla toho správného člověka na tento post - Gary McKay, který ve studiu pracuje od ledna 2020 pouze jako vedoucí projektového vývoje a který od prosince zastával funkci provizorního generálního ředitele, byl do této funkce oficiálně jmenován natrvalo.

„Svou kariéru v EA jsem zahájil v roce 1998 a bylo úžasné sledovat, jak se studio a celá společnost postupem času rozrůstá,“ uvedl McKay v prohlášení. „V EA jsem pracoval sedm let, než jsem přešel do jiného týmu. Nyní by se však dalo říci, že se můj profesní kruh uzavřel.“

„Jsem za tuto příležitost velmi vděčný. Pokud strávíte v herním průmyslu více než 20 let, existuje jen hrstka vývojářských studií, se kterými byste chtěli pracovat, a BioWare je na vrcholu mého seznamu. Toto studio je výjimečné tím, že má úžasnou historii ve vytváření úspěšných her a nových světů, které si skutečně oblíbilo tolik fanoušků. Můj úspěch bude především záviset na obnovení této reputace a dodržení kvality, kterou jsme slíbili.“

McKay uvedl, že jeho úlohou jako generálního ředitele je určovat vizi podniku a poté umožnit kreativním vývojářům, aby odváděli nejlepší práci, pokud se spojí jako tým. Neprozradil však nic o tom, na jakých titulech aktuálně pracují, pouze poznamenal, že pokračuje vývoj Dragon Age 4 a nového Mass Effectu a že se také připravuje další rozšíření Star Wars: The Old Republic.

Budeme studiu a Garymu McKayovi držet pěsti při napravování už tak dost pošramocené pověsti. Koneckonců Bioware bylo studio, které dokázalo vytvořit skvělé tituly jako Mass Effect, Dragon Age nebo první dva díly Baldur's Gate.

Zdroj: Pcgamer

Michal Mráz

Hraní her podlehl už jako malý kluk díky svým retro srdcovkám jako byl Doom, Quake, Wolf a Duke Nukem. Skoro žádný žánr mu není cizí, ale nejraději má RPG, FPS a TPS hry. Jeho seznam dohraných her je delší než účtenka nákupu za doby korony. Jakmile vyjde nějaká nová hra jeho gusta, ihned se po ní sápe.

Recent Posts

V Caput Mortum budete čelit nejhorším nočním můrám

Noční můry nás provázejí od útlého dětství. Pro někoho jsou příjemnou zábavou, pro jiné drásající…

3 hodiny ago

Souhrn toho nejlepšího z Gamescom Opening Night Live 2025

Než se Kolín nad Rýnem naplní fanoušky a novináři, tak celý Gamescom opět otevřela akce…

3 hodiny ago

Vzkaz v láhvi připlouvá od Bohemian Games

Moře dokáže být nevyzpytatelné. Někdy vyplaví na břeh obyčejný kus dřeva, jindy vzácný poklad. Tentokrát…

3 hodiny ago

Arctic Awakening má své datum vydání

Konečně je to tady, po několika odkladech bylo oznámeno datum vydání atmosférické adventury nesoucí název…

6 hodin ago

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

20 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

1 dnem ago