Bioware – logo

Nový ředitel Bioware slibuje obnovení pověsti

15. 6. 2021
Zdroj náhledu: Bioware

Casey Hudson oznámil svůj odchod z BioWare už v prosinci 2020. Tento krok podle všeho velmi nepříjemně překvapil každého z nás, včetně mateřské společnosti Electronic Arts, která ve stejný den oznámila, že na pozici generálního ředitele, kterou Hudson uvolnil, vyhlašuje výběrové řízení. „Najdeme vhodného kandidáta na vedoucí pozici, který bude hluboce ctít a respektovat odkaz BioWare a zároveň bude ztělesňovat všechny hodnoty studia a bude se podílet na ztělesnění jeho úžasného odkazu,“ uvedla generální ředitelka EA Laura Mieleová.

Společnost BioWare oznámila, že našla toho správného člověka na tento post - Gary McKay, který ve studiu pracuje od ledna 2020 pouze jako vedoucí projektového vývoje a který od prosince zastával funkci provizorního generálního ředitele, byl do této funkce oficiálně jmenován natrvalo.

„Svou kariéru v EA jsem zahájil v roce 1998 a bylo úžasné sledovat, jak se studio a celá společnost postupem času rozrůstá,“ uvedl McKay v prohlášení. „V EA jsem pracoval sedm let, než jsem přešel do jiného týmu. Nyní by se však dalo říci, že se můj profesní kruh uzavřel.“

„Jsem za tuto příležitost velmi vděčný. Pokud strávíte v herním průmyslu více než 20 let, existuje jen hrstka vývojářských studií, se kterými byste chtěli pracovat, a BioWare je na vrcholu mého seznamu. Toto studio je výjimečné tím, že má úžasnou historii ve vytváření úspěšných her a nových světů, které si skutečně oblíbilo tolik fanoušků. Můj úspěch bude především záviset na obnovení této reputace a dodržení kvality, kterou jsme slíbili.“

McKay uvedl, že jeho úlohou jako generálního ředitele je určovat vizi podniku a poté umožnit kreativním vývojářům, aby odváděli nejlepší práci, pokud se spojí jako tým. Neprozradil však nic o tom, na jakých titulech aktuálně pracují, pouze poznamenal, že pokračuje vývoj Dragon Age 4 a nového Mass Effectu a že se také připravuje další rozšíření Star Wars: The Old Republic.

Budeme studiu a Garymu McKayovi držet pěsti při napravování už tak dost pošramocené pověsti. Koneckonců Bioware bylo studio, které dokázalo vytvořit skvělé tituly jako Mass Effect, Dragon Age nebo první dva díly Baldur's Gate.

Zdroj: Pcgamer

Michal Mráz

Hraní her podlehl už jako malý kluk díky svým retro srdcovkám jako byl Doom, Quake, Wolf a Duke Nukem. Skoro žádný žánr mu není cizí, ale nejraději má RPG, FPS a TPS hry. Jeho seznam dohraných her je delší než účtenka nákupu za doby korony. Jakmile vyjde nějaká nová hra jeho gusta, ihned se po ní sápe.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.