Není to ani tak dávno, kdy jsem mohl recenzovat jedno z největších herních zklamání, jaké jsem kdy dostal do rukou. V Redfall nefungovalo snad vůbec nic. Jen si na to vzpomenu, mám osypky. Tupí upíři, ultimátní mezidimenzionální střelba, hrozná optimalizace a ten nejpřelidněnější nejmenší svět byly snad ty nejmenší problémy celé hry. Stále si ale pamatuji na svou hru na mokrého banditu, což je krásná vzpomínka.
Každopádně Pete Hines nyní v rozhovoru pro GamesIndustry.biz hodnotil právě Redfall a nebál se přijít s novými sliby: „Budeme se snažit, aby se z toho stala dobrá hra, protože z pozice first-party studia víme, že Game Pass je věčný. Za deset let se ke službě připojí další lidé a Redfall tam stále bude.” Chtěl bych sdílet optimismus Bethesdy, ale o zlepšení Redfall od srdce pochybuji. Uvidíme, jak si s tím tedy studio nakonec poradí.
Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…
Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…
Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…
Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…
Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…
Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…