Redfall – upír

Redfall prý bude lepší, řekla Bethesda

5. 9. 2023
 

Není to ani tak dávno, kdy jsem mohl recenzovat jedno z největších herních zklamání, jaké jsem kdy dostal do rukou. V Redfall nefungovalo snad vůbec nic. Jen si na to vzpomenu, mám osypky. Tupí upíři, ultimátní mezidimenzionální střelba, hrozná optimalizace a ten nejpřelidněnější nejmenší svět byly snad ty nejmenší problémy celé hry. Stále si ale pamatuji na svou hru na mokrého banditu, což je krásná vzpomínka.

Každopádně Pete Hines nyní v rozhovoru pro GamesIndustry.biz hodnotil právě Redfall a nebál se přijít s novými sliby: „Budeme se snažit, aby se z toho stala dobrá hra, protože z pozice first-party studia víme, že Game Pass je věčný. Za deset let se ke službě připojí další lidé a Redfall tam stále bude.” Chtěl bych sdílet optimismus Bethesdy, ale o zlepšení Redfall od srdce pochybuji. Uvidíme, jak si s tím tedy studio nakonec poradí.

Patrik Klicman

Milovník her s pořádným příběhem už od prvního releasu Age of Mythology, ke kterému se dostal náhodou jako malý devítiletý kluk. Nyní je to spíš herní konzerva, která má dilema u každé nové hry, jestli ji vůbec má spustit. Jinak se jedná o vášnivého čtenáře knih a komiksů, hráče Dračího doupěte, duševního sběratele herních figurek a milovníka grilování.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.