Včerejší velká událost ve Final Fantasy 14 měla pro fanoušky nemilé překvapení – rozšíření Endwalker bylo odloženo o dva týdny, z 23. listopadu na 7. prosince 2021. Herní producent a ředitel Naoki Yoshida vysvětlil, že velký důraz na kvalitu hry a příběh vedl k tomu, že hra nedosahovala svých hodnot, za což sám převzal Yoshida odpovědnost. Odložil tak vydání hry, aby se mohly provést malé úpravy pro zajištění konečné kvality.
„Jak jsme se blížili ke konci vývoje a já jsem všechno hrál – od questů po bitevní obsah a podobně – prostě jsem nemohl potlačit svou touhu dále zlepšovat kvalitu rozšíření Endwalker, konkrétně proto, že toto rozšíření představuje velké vyvrcholení všech událostí ve hře Final Fantasy 14,“ uvedl Yoshida v příspěvku na blogu.
„Důsledkem toho bohužel bylo, že jsme se dostali do takové situace, kdy jsme kvůli době strávené na dalších vylepšeních zkrátili čas potřebný pro závěrečné kontroly kvality,“ pokračoval. To vedlo ke kompromisu ohledně stability hry: „Proto vás všechny pokorně žádám, abyste mi odpustili rozhodnutí, které jsem udělal,“ řekl Yoshida.
Všechny Yokshidovy důvody pro odložení vydání rozšíření Endwalker si můžete přečíst v příspěvku na blogu Final Fantasy 14.
Zdroje: pcgamer.com
Článek pro Gaming Professors napsal Samuel Pernica.
Noční můry nás provázejí od útlého dětství. Pro někoho jsou příjemnou zábavou, pro jiné drásající…
Než se Kolín nad Rýnem naplní fanoušky a novináři, tak celý Gamescom opět otevřela akce…
Moře dokáže být nevyzpytatelné. Někdy vyplaví na břeh obyčejný kus dřeva, jindy vzácný poklad. Tentokrát…
Konečně je to tady, po několika odkladech bylo oznámeno datum vydání atmosférické adventury nesoucí název…
Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…
Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…