Vyšlo nové video ze hry Starfield, ve kterém se tentokrát sešli klíčoví členové týmu Bethesda Game Studios a diskutovali o světě, který roky budovali. Tým vysvětluje, že se zaměřuje na imerzi, velký svět a simulaci hraní. Todd Howard sází na návrat ke starším hardcore RPG systémům, jimiž byli známí. Tým jako celek pokračuje v diskuzích a zaměřuje se na obyvatele světa a frakce, ke kterým se můžete přidat. Ve videu je toho popsáno mnohem víc a máme možnost nahlédnout do hry.
Zdroj: Bethesda Game Studios
„Ve Starfieldu je příjemné vrátit se k některým věcem, které jsme nedělali – kontextu, vlastnostem, definici postavy, všem těm statistikám,“ vysvětluje Howard. „Existuje tolik her, které se těmito věcmi zabývají. Lidé jsou připraveni na něco, co převezme spoustu věcí, jimiž se zabývají starší, hardcore RPG hry – některé z nich jsme dělali i my – a přetvoří je novým způsobem.“
Zdroj: volný překlad
Později ve videu Shen a Pely diskutují o ochotě a povinnosti přijmout chaotickou povahu vzájemně propojených voleb postav a frakcí. Howard a Pely básní o společnících a důležitosti toho, jak se tyto postavy cítí a jak na vás reagují. Shen a Pagliarulo diskutují o systému přesvědčování ve hře a také o interakci v dialogu, která je zřejmě záměrně ovlivněna systémy z oblíbeného The Elder Scrolls 4: Oblivion.
Starfield bude dostupný 11. listopadu pro PC a Xbox Series X. Od uvedení na trh jej bude možné hrát prostřednictvím služby Xbox Game Pass.
Noční můry nás provázejí od útlého dětství. Pro někoho jsou příjemnou zábavou, pro jiné drásající…
Než se Kolín nad Rýnem naplní fanoušky a novináři, tak celý Gamescom opět otevřela akce…
Moře dokáže být nevyzpytatelné. Někdy vyplaví na břeh obyčejný kus dřeva, jindy vzácný poklad. Tentokrát…
Konečně je to tady, po několika odkladech bylo oznámeno datum vydání atmosférické adventury nesoucí název…
Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…
Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…