Tzv. „červnový komunitní update“ přinese do hry Bloodhunt již příští měsíc tolik vytoužené změny, po nichž hráči této nedávno vyšlé battle royale volali. Sharkmob se tak ukazuje jako studio, které příkladně naslouchá samotným hráčům.
Největší prostor ve svém příspěvku Sharkmob věnoval ovládání na gamepadu. Počet úprav je zde značný, ať už jde o navigaci v prostoru / rychlost otáčení, míření nebo asistenci při míření. Měli bychom se dočkat lepší responzivity, což by zvláště hráčům na konzolích mohlo přijít vhod a vyvážit crossplay.
Opravy se dočká také několik bugů na PS5 i PC, včetně chybného matchmakingu (mohlo se stát, že vám hra nenašla spoluhráče a hráli jste např. v režimu trojic sami). Sharkmob neříká, že by tento problém byl vyřešen zcela, ale má se snížit jeho frekvence.
Na co se osobně těším já, jsou úpravy v celkové herní vyváženosti, které podle mě Bloodhunt potřebuje jako sůl. Jsou to tyto:
Úplně nakonec se můžeme těšit na podporu VRR (proměnné obnovovací frekvence) na PS5. Bloodhunt je dostupný na PC (Steam) a PS5 a je free-to-play.
Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…
Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…
Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…
Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…
Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…
Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…