Novinky

Asgard's Wrath 2 je jedna z nejlepších VR her všech dob, shodují se kritici i fanoušci

Původní Asgard’s Wrath, rozsáhlé open world RPG, které vyšlo v roce 2019 exkluzivně pro platformu Oculus Rift, dodnes patří ke klíčovým titulům pro virtuální realitu. Hra, která v sobě kombinuje ambice Skyrimu a God of War, nabízí desítky hodin zábavy a komplexností se zcela vyrovná klasickým „placatým“ hrám. Její pokračování ovšem mělo být ve všech ohledech ještě lepší. A první ohlasy Asgard’s Wrath 2 novinářů i hráčů dokazují, že optimistické přísliby byly naplněny.

Recenze i fanouškovské komentáře na internetových fórech se shodují v tom, že Asgard’s Wrath 2 patří k nejvýznamnějším a nejpropracovanějším VR hrám od dob Half-Life: Alyx. Je mu také přisuzována pozice titulu, který bude prodávat headsety Meta Quest, na nichž je exkluzivně dostupný. Známý portál IGN například hře udělil maximální hodnocení a jiné herní magazíny taktéž sahají po vysokých známkách. Nadšené jsou rovněž ohlasy hráčů na stránkách Mety, kde se mluví o vůbec nejlepší hře pro Quest a mimořádně vtahujícím zážitku.

Ne všichni jsou ale spokojeni. V Meta Store Asgard’s Wrath 2 nasbíral i nezanedbatelný počet minimálních hodnocení. Prakticky všechna pochází od hráčů, jimž se nelíbí, že hra v současné době není optimalizovaná pro nový headset Meta Quest 3, ale pouze pro jeho podstatně méně výkonného předchůdce.

Vývojáři ze studia Sanzaru Games původně naznačovali, že update pro Quest 3 není mezi prioritami, nicméně to se v reakci na poprask v internetových diskuzích evidentně změnilo. Jeden ze zástupců vývojářského týmu na Redditu slíbil, že první vylepšení pro nový headset od Mety přijde velmi brzy.

Miroslav Libicher

S videohrami má zkušenosti už více než čtvrt století. Začínal u klasik pro DOS a arkádových automatů na poutích. Ačkoli se dlouho vyhýbal konzolím, preferuje spíše akčnější druhy her a příliš si nerozumí s multiplayerovými a kompetitivními tituly. Zajímá ho herní historie v různých světových regionech. Na hry přitom nahlíží především jako na kulturní artefakty, jejichž hlavním cílem je poskytovat hráčům nové zkušenosti a vyvolávat emoce.

Share
Published by
Miroslav Libicher

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

11 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

15 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

15 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

18 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

18 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

20 hodin ago