Asgard's Wrath 2 - cover

Asgard's Wrath 2 je jedna z nejlepších VR her všech dob, shodují se kritici i fanoušci

17. 12. 2023
Zdroj náhledu: igdb.com

Původní Asgard’s Wrath, rozsáhlé open world RPG, které vyšlo v roce 2019 exkluzivně pro platformu Oculus Rift, dodnes patří ke klíčovým titulům pro virtuální realitu. Hra, která v sobě kombinuje ambice Skyrimu a God of War, nabízí desítky hodin zábavy a komplexností se zcela vyrovná klasickým „placatým“ hrám. Její pokračování ovšem mělo být ve všech ohledech ještě lepší. A první ohlasy Asgard’s Wrath 2 novinářů i hráčů dokazují, že optimistické přísliby byly naplněny.

Recenze i fanouškovské komentáře na internetových fórech se shodují v tom, že Asgard’s Wrath 2 patří k nejvýznamnějším a nejpropracovanějším VR hrám od dob Half-Life: Alyx. Je mu také přisuzována pozice titulu, který bude prodávat headsety Meta Quest, na nichž je exkluzivně dostupný. Známý portál IGN například hře udělil maximální hodnocení a jiné herní magazíny taktéž sahají po vysokých známkách. Nadšené jsou rovněž ohlasy hráčů na stránkách Mety, kde se mluví o vůbec nejlepší hře pro Quest a mimořádně vtahujícím zážitku.

Ne všichni jsou ale spokojeni. V Meta Store Asgard’s Wrath 2 nasbíral i nezanedbatelný počet minimálních hodnocení. Prakticky všechna pochází od hráčů, jimž se nelíbí, že hra v současné době není optimalizovaná pro nový headset Meta Quest 3, ale pouze pro jeho podstatně méně výkonného předchůdce.

Vývojáři ze studia Sanzaru Games původně naznačovali, že update pro Quest 3 není mezi prioritami, nicméně to se v reakci na poprask v internetových diskuzích evidentně změnilo. Jeden ze zástupců vývojářského týmu na Redditu slíbil, že první vylepšení pro nový headset od Mety přijde velmi brzy.

Miroslav Libicher

S videohrami má zkušenosti už více než čtvrt století. Začínal u klasik pro DOS a arkádových automatů na poutích. Ačkoli se dlouho vyhýbal konzolím, preferuje spíše akčnější druhy her a příliš si nerozumí s multiplayerovými a kompetitivními tituly. Zajímá ho herní historie v různých světových regionech. Na hry přitom nahlíží především jako na kulturní artefakty, jejichž hlavním cílem je poskytovat hráčům nové zkušenosti a vyvolávat emoce.

Sledujte nás:

© 2024 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.