Novinky

Podpora modifikací pro Cities: Skylines II má pro příští rok vysokou prioritu

Letošní rok 2023 se pomalu, ale jistě chýlí ke svému konci, což znamená, že mnoho studií zveřejňuje své plány na ten příští. Jedním z nich je i studio Colossal Order, jehož generální ředitelka se trochu rozpovídala o Cities: Skylines II, u nějž se vydání bohužel ve všech ohledech ne úplně povedlo. Podle slov Mariiny Hallikainen zůstává pro příští rok velkou prioritou podpora modifikací, jež v současnosti u hry chybí. Ta zahrnuje editor map, podporu úpravy kódu nebo tzv. editor podkladů. Studio má v plánu pravidelně vydávat vývojářské deníky, informující o stavu vývoje, a další aktualizace související s modifikacemi.

Kromě toho se vývojáři chtějí zaměřit taktéž na další opravy chyb a samozřejmě konzolové verze, které byly kvůli technickým problémům odloženy. Ty by měly obdržet podporu modifikací již při vydání, což znamená, že jejich příchod můžeme očekávat někdy později v roce 2024. Pokud byste chtěli si podporu modifikací vyzkoušet dříve, budete moci využít předběžného přístupu, který Colossal Order před vydáním vydá.

Colossal Order bude s vylepšováním hry neustále pokračovat, jelikož se současným stavem není spokojeno ani samotné studio. Oprava chyb a vyladění však bude ještě běh na dlouhou trať, přičemž ty největší nedostatky by měly být vyřešeny během jara, řekla generální ředitelka Mariina Hallikainen. V současnosti je také distribuována nová aktualizace, která do Cities: Skylines II přidává dvě další mapy. Každá z nich je svým způsobem jedinečná – zatímco první se specializuje čistě na rovinaté oblasti, druhá potěší ty hráče, kteří mají rádi teplé, slunečné a stabilní podnebí. Doufejme, že se vývojáři budou skutečně hře nadále věnovat s takovou intenzitou, jako je tomu nyní, a jednou se snad dočkáme vyřešení všech problémů. Generální ředitelka studia Colossal Order Mariina Hallikainen dříve rovněž prozradila, že dokud nebudou vyřešeny všechny technické problémy a nedostatky, nedostane Cities: Skylines II žádný obsah formou placených rozšíření.

Stanislav Hřiba

Hraní se věnuje asi 13 let. Jeho první hry byly Counter-Strike 1.6 a série Hitman. V současnosti hraje hlavně simulátory a závodní hry, ale neodolá občas taky nějaké střílečce nebo kvalitnímu RPG. Nemá rád strategie nebo kontroverzní hry s erotikou. Většinu času hraje na PC, občas zapne i nějakou exkluzivitu na Switchi. Přispíval by rád články a recenzemi právě se závodní či simulátorovou tematikou.

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

2 hodiny ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

6 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

6 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

8 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

8 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

11 hodin ago