Novinky

Japonská reklama láká na hity PlayStationu

Také už se nemůžete dočkat, až přijdete po těžkém dni z práce či ze školy, odhodíte věci do kouta, vyvalíte nohy na stůl, zapnete konzoli a za doprovodu jejího něžného startovacího vrčení se vrhnete na zaslouženou odměnu? V únoru nás toho čeká opravdu spoustu, o čemž se můžete snadno a rychle přesvědčit v našem přehledu těch nejočekávanějších titulů, které by tento měsíc rozhodně neměly uniknout vaší pozornosti. V seznamu najdete například bublinkovou střílečku Foamstars nebo očekávané Final Fantasy VII Rebirth. Japonci však v nové reklamě lákají i na již vydaný Like a Dragon: Infinite Wealth nebo Rise of the Rōnin, který se na naše obrazovky dostane koncem března letošního roku. Čím je však reklama „Nabuďte se na skvělé hry na PS5 s Atarashii Gakko!“ speciální? Pomineme-li akční náboj a šílený scénář (u Japonců na denním pořádku), můžeme v ní zahlédnout známé tváře čtyřčlenné populární dívčí skupiny Atarashii Gakko! (známé také jako Atarashii Gakkou no Leaders). Na herní scéně to není poprvé, co byla navázána spolupráce se známými umělci. Třeba minulý rok se ve hře Overwatch 2 objevila K-pop skupina LE SSERAFIM.

Zdá se, že japonská pobočka Sony Interactive Entertainment má jednak v plánu zacílit na širokou fanouškovskou základnu skupiny a jednak nabudit hráče přívalem vzrušení smíšeným s nadšením. Jako každá správná vysokorozpočtová reklama má půl minuty, ale existuje i patnáctisekundová verze. Kanál PlayStation Japan na YouTube rovněž vydal delší sestřih z natáčení včetně rozhovorů. Bohužel pro Evropany je video v japonštině bez anglických titulků, a tak zřejmě rozmluvy se členkami skupiny nebudete pobírat v plném rozsahu.

V našich končinách se pravděpodobně nenajde moc těch, kterým by spojení Atarashii Gakko! něco říkalo. Od založení v roce 2015 se až v poslední době skupina dostává více do povědomí, a právě reklama pro PlayStation jim v tomto úsilí jistě pomůže. Obsahuje totiž jejich novou energickou a chytlavou píseň s názvem Born to Be Free. Kreativní způsob, jak zaujmout širokou veřejnost.

Nikola Mrázová Erlebachová

Indie a RPG videohry jsou její slabostí a rozhodně se tím netají. Jako prcek nakoukla do pootevřených dveří herního světa díky Mariovi na žlutých TV kazetách. Dovnitř ji úplně vtáhla až její druhá polovička a od té doby si svět bez her neumí představit. Umělecká duše, která nevyhledává jen nejnovější kousky, ale občas sáhne také po starších titulech, nejlépe s pořádným metalovým soundtrackem. Když zrovna nebojuje s bossy, nejspíše se ztrácí mezi stránkami knížek, nebo mazlí svou milovanou kočkovitou šelmu… ideálně obojí zároveň.

Share
Published by
Nikola Mrázová Erlebachová

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

6 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

10 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

10 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

12 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

13 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

15 hodin ago