Novinky

Remake Max Payne se přesunul z konceptu

Max Payne je mezi fanoušky považován za kultovní hru. V této akční střílečce z pohledu třetí osoby se vžijete do role detektiva newyorské policie. Jeho rodina byla vyvražděna a tím pro něj začíná temné dobrodružství… Ne, tohle opravdu není Punisher. První hra vyšla v roce 2001 a už tehdy byla mezi příznivci velmi oblíbená. Bylo to díky mechanice zvané Bullet Time, s jejíž pomocí jste mohli zpomalit čas jako ve filmu Matrix. Díky tomu bylo snazší zasáhnout protivníky přímo a sledovat trajektorii střel. Problém však spočíval v tom, že se zpomalovali nejen nepřátelé, ale i samotná hlavní postava. To hráče dráždilo, ale nejednalo se o chybu, za kterou by Max Payne obdržel negativní ohlasy. Ve druhé hře, která vyšla o dva roky později, byla tato nepříjemnost opravena.

Přestože jsou retro hry poměrně staré, dokážou držet krok s novějšími tituly. Společnost Remedy Entertainment, která za nimi stojí, to však vidí jinak. V dubnu loňského roku jsme informovali o prohlášení, které studio zveřejnilo na svém účtu na Twitteru. Remedy v něm oznámilo remaky her Max Payne a Max Payne 2: The Fall of Max Payne. Fanoušci měli z této zprávy obrovskou radost. Potěšení se však rychle vytratilo, protože šlo o jedinou informaci, tedy až do teď.

Nynější zpráva od vedení společnosti Remedy pro investory obsahovala první nové informace za posledních dvanáct měsíců. Transparentnost společnosti Remedy však umožnila komunitě nahlédnout do vývoje remaku. Remedy Entertainment navíc oznámilo, že remake Max Payne se z fáze konceptu přesunul do fáze proof-of-concept.

Podle společnosti Remedy se očekává, že fáze proof-of-concept bude trvat tři až šest měsíců. Redaktor Gamesradaru, který informaci zveřejnil, polemizoval nad tím, že kdyby současná a následující fáze trvaly po šesti měsících, hra by mohla vstoupit do plné produkce v dubnu 2024. Během přezkumu společnost Remedy také prozradila, že malý tým, který na projektu pracuje, se zaměřuje na základní mechanismy, díky nimž byly původní hry Max Payne tak skvělé. Nicméně stále platí, že se ho ještě pár let nedočkáme.

Michal Mráz

Hraní her podlehl už jako malý kluk díky svým retro srdcovkám jako byl Doom, Quake, Wolf a Duke Nukem. Skoro žádný žánr mu není cizí, ale nejraději má RPG, FPS a TPS hry. Jeho seznam dohraných her je delší než účtenka nákupu za doby korony. Jakmile vyjde nějaká nová hra jeho gusta, ihned se po ní sápe.

Recent Posts

Arctic Awakening má své datum vydání

Konečně je to tady, po několika odkladech bylo oznámeno datum vydání atmosférické adventury nesoucí název…

2 hodiny ago

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

16 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

20 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

20 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

22 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

22 hodin ago