Novinky

Mortal Kombat 1 a očekávané inovace při třetí sezóně Invaze

Navzdory tomu, že byl Mortal Kombat 1 chválen jako jeden z nejlepších titulů série, měl první díl poměrně složitý start, který rozzuřil mnoho fanoušků. I když jsme se už podrobně bavili o některých větších problémech, jako špatný dabing Nitary, chybový port pro Nintendo Switch, placené fatality, absence skinů či kontroverzní dialog DLC postavy Omni-mana, dalším negativem, s nímž se fanoušci setkali, byly nedostatečné úpravy a funkce, jež byly přítomné v předchozích hrách. V recenzi jsem například poukazoval na značně omezené možnosti přizpůsobení, které v MK11 byly dostačující. Díky nim šlo vytvořit jedinečnou postavu s vlastními úvodními a finálními videi, schopnostmi, jménem a dovednostmi. Tyto možnosti však nejnovější přírůstek značně omezuje, nabízí pouze pár kusů oblečení a tím končí.

Pravděpodobně největším nedostatkem bylo nicméně zpracování úvodních dialogů, které fungují jako dobrý doplněk, díky němuž je titul ozvláštněn. Zároveň se skrze ně leckdy člověk mohl dozvědět zajímavé informace. Od doby MK X se předzápasové škádlení mezi bojovníky stalo oblíbeným prvkem, což se vrátilo i v Mortal Kombat 1. Avšak tyto úvodní dialogy byly možné pouze při boji online nebo v offline režimu jeden na jednoho. Nejednalo by se ani o zásadní problém, dokud nezjistíte, že byly odstraněny v ostatních režimech, ve kterých trávíte nejvíce času, jako jsou Věže a režim Invaze.

NetherRealm Studios

Není to tak dávno, co jsme vás informovali o tom, že vývojáři žádají fanoušky o zpětnou vazbu k režimu Invasion. Během toho příznivci série aktivně komentovali na stránce Reddit a upozorňovali na nedostatky, které by se mohly všeobecně zlepšit. Komentující účastník pod pseudonymem patrick9772 navrhoval, aby boje v MK1 byly kratší a aby před souboji probíhaly vtipné úvodní dialogy. V tomto směru jsem souhlasil, poněvadž v Invazi neděláte nic jiného, než že bojujete, a je poměrně otravné, když máte několik soubojů během pár minut bez nějakého zpestření. Proto se mi do jisté míry zamlouval nápad jiného přispěvatele, aby existovala možnost setkat se s hrdiny a vést s nimi určitou interakci.

Ve čtvrtek uspořádala společnost NetherRealm oblíbený Kombat Kast, který představil hratelnost Quan-Chiho a Khameleona. Ještě před odhalením se však vývojáři podrobně zabývali tím, co bude přidáno do Mortal Kombat 1 spolu se třetí sezónou invaze. Můžu říct, že uživateli patrick9772 se splnilo přání. Kromě toho bylo řečeno, že očekávaný cross-play bude dostupný mezi PS5, Xboxem a PC od února příštího roku, zároveň se přidá Wi-Fi filtr pro odmítnutí spojení s nízkou kvalitou.

Michal Mráz

Hraní her podlehl už jako malý kluk díky svým retro srdcovkám jako byl Doom, Quake, Wolf a Duke Nukem. Skoro žádný žánr mu není cizí, ale nejraději má RPG, FPS a TPS hry. Jeho seznam dohraných her je delší než účtenka nákupu za doby korony. Jakmile vyjde nějaká nová hra jeho gusta, ihned se po ní sápe.

Recent Posts

MAXFIT8 – malá klávesnice, velké překvapení

Když se mi poprvé dostala do ruky herní klávesnice MAXFIT8 MK921, přiznávám, že jsem byla…

12 hodin ago

Ďábel proti katovi. Marvel láká na chystanou minisérii Daredevil/Punisher: The Devil's Trigger

Daredevil a Punisher si půjdou po krku. Marvelovští superhrdinové se proti sobě utkají v komiksu…

16 hodin ago

Inferius se představuje, aneb když peklo rozdá karty

Nově oznámený titul Inferius od debutujícího studia Lucid Rain Studios slibuje neobyčejně temný a náročný zážitek. Má…

16 hodin ago

Globální hodnocení končí? Steam nově filtruje recenze podle vašeho jazyka

Platforma Steam po téměř dvanácti letech existence uživatelských recenzí přichází s přelomovou změnou, která zásadně…

19 hodin ago

Její duše za pomstu odhalí jiný pohled známého příběhu

Pokud patříte mezi knihomoly, kterým ve sbírce nesmí chybět ani jedna žhavá nadpřirozená romance, trilogie…

19 hodin ago

Fallout představil první záběry druhé řady

Součástí programu akce Gamescom byl i segment týkající se seriálu Fallout. Na pódiu se představil…

21 hodin ago