Cosplay Collection – mrkej na mě

Cosplay Collection – když už vás nebaví filmy pro dospělé

3. 5. 2023

Erotika do našich životů neodmyslitelně patří, ať už se sebevíce snažíte lidem nalhávat, že jste nikdy ani koutkem oka nezahlédli film pro dospělé, nebo se ani prstíkem nedotkli opačného pohlaví. Sexuální apetit je něco, co si budujeme především během dospívání, a přitom formuje naše touhy po celý život. Někteří ho však mají přemíru a kromě konvenčních způsobů vyhledávají i další cesty, jak se uspokojit. Není divu, že se této oblasti věnuje celé jedno průmyslové odvětví, do něhož spadají také erotické videohry. Ať už na ně máte jakýkoliv názor, nelze ignorovat fakt, že jich v poslední době přibývá jako hub po dešti. Upřímně nevím, co si počít, protože tento článek měl být mými prvními dojmy ze hry Cosplay Collection, ale jelikož veškeré mechaniky a obsah titulu objevíte už během cca deseti minut, můžete to brát i jako stručnou recenzi.

Simulátor aktu… co dál?

Než začneme polemizovat o tom, co za pohnutky vás dohnalo ke koupi a samotnému hraní Cosplay Collection, pojďme začít holými fakty. Já to dělala kvůli článku. Jakou výmluvu máte vy? Cosplay Collection je simulátor sexu. Tím bych to zde mohla ukončit, protože toto větné spojení celý projekt dostatečně definuje. Abych však splnila alespoň minimální normu v počtu slov, prozradím vám, že budete mít poměrně volnou ruku ve vystavění si své ideální sexuální scény. Titul je v podstatě jakási galerie, z níž si volíte podobu slečen, různé oblečky, prostředí, či dokonce nasvícení pro sledování samotného aktu. I jeho řízení je částečně ve vašich rukou. Abych hře tolik nekřivdila, nastavit si tu k obrazu svému můžete dost věcí.

Tento počin je odvozen od titulu SWORD x HIME, v němž hlavní hrdinka brání nebohé obyvatele před invazí všemožných nepřátel. Pokud své protivníky před vymlácením i těch posledních zbytků života nestihnete včas zabít, sexuálně vás napadnou, čímž se jednoduše vyléčí a souboje tak nebudou mít konce. Zmiňuji to z toho důvodu, protože za Cosplay Collection stojí autor, který se podílel i na SWORD x HIME a přímo z něj vychází. Dle popisku hry lze Cosplay Collection považovat za samostatnou erotickou galerii lišící se v přidání více postav, v novém systému osvětlení i v lepším grafickém zpracování v rámci nového enginu. Pro majitele bojové princezny se tedy nejedná o žádný velký důvod, proč zabrouzdat do vod tohoto simulátoru.

Chci uspokojit bohatou fantazii každého

Co všechno zde můžete dělat? Není toho moc, ale zato jsou možnosti poměrně rozmanité. Nejprve byste měli věnovat pozornost modelům dívek. Úprava jejich vzhledu začíná první volbou, zda vás více berou anime postavičky, nebo slečny trochu realističtějšího vzezření. Od účesu, barvy vlasů a kůže přecházíte ke kostýmům, nebo se rozhodnete pro nahotu. Vše je kompletně na vás a na vašich preferencích. V nastavení lze také ovlivnit to, zda dívka na sobě bude mít punčochy či nadkolenky, jak moc se budou lesknout nebo zda si je přejete roztrhané z lítého boje. Teď už stačí vybrat jedno ze dvou dostupných prostředí, v osvětlené uličce, nebo uprostřed svatostánku, přidat déšť, upravit osvětlení a celá scéna je prakticky připravená.

Na řadu přichází volba, co za stvoření bude vaši slečnu nakládat. K výběru máte osvědčenou klasiku, ale i hromadu bizarních stvoření, chapadlovité kreatury nevyjímaje. Co by to bylo za asijskou hru bez chapadel, no ne? Samotný akt nelze nijak ovládat, a tak vám nezbývá nic jiného než s napětím sledovat obrazovku. Každý model má však několik variant animací včetně velkého vyvrcholení – kdy padnou na zem vysílení a nehnou se, dokud nepřepnete na něco jiného –, rychlejších přírazů i jiných poloh. Přestože lze pouze klikat na různé možnosti a kamerou si upravovat úhel či vzdálenost celé té podívané, vaše druhá ruka je stále nezaměstnaná… jistě víte, na co narážím. Když už vás to monotónní vzdychání i vše okolo začne unavovat a vy sami usoudíte, že je na čase trochu zpomalit z dosavadního tempa, slečny vám mohou dokonce zatancovat nebo bezduše postávat na místě, na kterém jste je zanechali.

Dobrý pokus

Tím jsem v podstatě vyčerpala vše, co mělo být předmětem tohoto článku/minirecenze, a bylo by namístě veškeré poznatky shrnout. Cosplay Collection je taková interaktivní galerie nejrůznějších sexuálních aktů, jejichž podobu si volíte vy sami. Od vzhledu slečen přes atmosféru prostředí až po příšeru a intenzitu toho, s jakou vervou bude do dívky pronikat. Nečekejte něco víc. Vážně by mě zajímalo, kdo dá přednost této hře před filmy pro dospělé. Ve vodách internetu je k dostání tolik pornografického materiálu, k jehož zhlédnutí bohužel ani nemusíte být plnoletí nebo utratit jakkoliv velkou peněžní částku. I porno oproti Cosplay Collection nabízí zajímavější podívanou, a ještě vám ani nebude sbírat odehrané hodiny v profilu na Steamu, aby ostatní viděli, jak moc velký zvrhlík jste.

Pravdou je, že Cosplay Collection není ani tak hra, nýbrž cvičný projekt člověka, který se teprve učí, jak je vytvářet. Nemůžeme tak očekávat kdo ví jaké zázraky. Jsou to poměrně plynulé animace, které tomuto projektu pomáhají udržet si alespoň nějakou kvalitu, ale jejich nekonečné cyklení po pár vteřinách sráží úroveň na minimum. Vše se totiž velmi rychle omrzí, nastoupí stereotyp, nepřehledné menu, divné pohyby dívek navozující pocit, že se snaží bránit, a přestřelená cenovka také hrají roli, proč vám Cosplay Collection nedoporučuji. Nejlepší ze všeho je, že zde zcela chybí možnost hru vypnout.