Hunt: Showdown – Winter Solstice Event

Share on facebook
Sdílet
Share on twitter
Sdílet
Share on linkedin
Sdílet
Zdroj: Crytek

O úspěšné PVP hře Hunt: Showdown jsme vás informovali v naší recenzi. Tak, jako v minulém roce, i nyní si vývojáři ze studia Crytek připravili zimní event do této multiplayerové hry.

„Pro mnohé je to výjimečné období. Stromy začínají spát a někteří savci se ukládají k zimnímu spánku. Ptáci odlétají na teplejší místa a noci se ochlazují. Kolo roku se blíží k závěru svého cyklu a to znamená, že oslavy jsou na dosah.

Není pochyb o tom, že věci byly těžké. Každý člověk zde musel bojovat s démony uvnitř i vně sebe sama. Každá spatřená smrt, každý ztracený život, každá vybojovaná bitva nás donutila běžet na tomto Kole, jen abychom mohli dosáhnout jeho konce. A tady jsme, stále blíž dalšímu roku, moudřejší, s dechem plnícím naše plíce a krví stále pumpující v našich žilách navzdory všemu. Navzdory všemu, co se stalo, jsme naživu a stále můžeme bojovat, a ať se propadne Bůh, jestli to nestojí za oslavu.

Nejspíš proto přijeli sem do New Orleansu ti muži zahalení do pláště a s věncem. Říkali si králové a dali nám prostředky k tomu, abychom do Bayou přinesli oslavy a na chvíli na všechno zapomněli. Ale nebylo to zadarmo, to není nikdy nic, a teď musíme platit, jinak se Kolo zlomí.“ – Crytek.

Hunt: Showdown a přetrvávající problémy

Nový event s sebou tradičně přináší nové skiny vašeho vybavení a samozřejmě i nového lovce. I když se jedná již o zaběhnutou tradici, někteří hráči se k celé situaci stavějí již chladně. Po úspěšném prázdninovém eventu a nových aktualizacích se již opět vynořují hlasy, že by vývojáři místo nových skinů měli spíše řešit problémy ve hře. 

Jedním z v poslední době nejvíce diskutovaných problémů je tradiční mizení textur hned po načtení mapy, jak můžete vidět na obrázku níže. 

Hunt Showdown Textures bug

Dříve se dal tento problém vyřešit, pokud vás vaši společníci navigovali, abyste vylezli na žebřík. Záhadným způsobem se pak všechny textury donahrály a bylo vše v pořádku. Nicméně v poslední době tato metoda nepomáhá. Jediné řešení je tak „natvrdo“ opustit hru pomocí Alt+F4 a následně se do hry opět připojit. Možnost připojit se opětovně do hry je jedna z velkých nejprve pozitivních změn. Nicméně ono připojení do hry trvá zhruba kolem 5 minut. Za tu dobu vás někdo zabije nebo se na vás vaši spoluhráči rozhodnout nečekat a nechají vás na pospas osudu.

Zatím není přesně jasné, co s tím chce Crytek dělat. Nicméně i my se přikláníme k názoru, že by vývojáři měli upustit od tempa, ve kterém vydávají nové lovce a měli se spíše zaměřit na problémy samotné hratelnosti. Tyto problémy koneckonců stály za odlivem herní komunity, která se z prázdninových 35 tisíc smrskla na 11 tisíc hráčů v hlavní herní časy.

Hru naleznete zde.

Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru
Share on linkedin
Sdílet na LinkedIn