Bloodhunt July Update titulka

Pomalý organický růst Bloodhunt podle Davida Sirlanda

11. 7. 2022
Zdroj náhledu: Sharkmob

Vampire: The Masquerade – Bloodhunt je tu s námi ve své plné verzi již od dubna tohoto roku. Co se zatím ukazuje, je to, že tato hra se neustále mění.

Manifestovalo se to již před nedávnem, když autoři nastoupili na týdenní rotaci herních režimů. Problematický rankový režim (který byl ze hry na čas odebrán kvůli znevýhodnění hráčů na Playstationu) se do hry znovu podíval i ve víkendových intervalech. Jádrový režim trojic nicméně ze hry nemizí. Ale již ve čtvrtek 14. července nás čeká další velký update, který se ponese ve znamení velkých změn v přístupu tvůrců a udržovatelů live-service k zákazníkům a hráčům.

Zdroj: Sharkmob

Čekat nás má nový battlepass s kosmetickým obsahem a také zbrusu nový herní režim „team deathmatch“, v němž se podle všeho utkají čtyři dvojice hráčů. Avšak důležitější než tyto „highlighty“ pro fanoušky se zdá vyjádření samotného Davida Sirlanda, který se rozhovořil o firemní filosofii pro magazín VG247.

V tomto interview odhaluje, že plánem Sharkmobu je ustoupit od tradičních velkých battlepassů (12týdenních) a přejít k menším, avšak častějším updatům o víceméně měsíční frekvenci. Sharkmob se tedy bude soustředit na opravy bugů, které způsobily odliv hráčů. Můžeme tak čekat také vyšší frekvenci battlepassů, které zároveň budou levnější – ten červencový bude stát 600 tokenů.

„Vlastně nechci, aby tento update znamenal masivní nárůst počtu hráčů, jen aby poté zase klesl. Raději bych, aby pomalu organicky rostl.“ To jsou slova závěrečné citace Davida Sirlanda.

Nezahálí však nejen on, ale i další oddělení v Sharkmobu. Vývojáři se chlubí třeba novým systémem „big rig“, jenž umožní nejen zlepšení charakterových modelů, ale zejména snadnější vytváření nového obsahu pro jednotlivé upíry.

Bloodhunt je k dispozici na PC (Steam) a PS5 jako free-to-play.

Zdeněk Samec

Zdeněk rád hrál hry už od dětství. Na gymnáziu spolu se spolužáky vytvářel vlastní hry v GameMakeru. Po menší přestávce se ke hraní vrátil a teď je to jeho hlavní koníček. Jeho vášní jsou hlavně AAA hry s propracovanou grafikou. Rád se vrací i ke starším hrám. Za nejlepší hru všech dob považuje sérii Half-Life, má slabost i pro hry od Blizzardu. V GP by rád pokrýval hardwarovou sekci a přispíval recenzemi a úvahami. Jeho zájmem je i zvláště západní filosofie, klasická řečtina a latina, které studoval na Filozofické fakultě UK.

Sledujte nás:

© 2025 Gaming Professors, Všechna práva vyhrazena.