Po menší přestávce přišel čas se opět podívat na vývoj Manor Lords a zjistit, co se nového událo. Připomeňme, že na na hře, která vás zavede do doby období středověku, pracuje z velké části jediný vývojář ze studia Slavic Magic, Greg Styczeń. Vydavatelem titulu je známá společnost Hooded Horse.
Hra Manor Lords, která je momentálně ve fázi předběžného přístupu, se odehrává v pozdní fázi 14. století na území dnešního Bavorska. Jedná se o budovatelskou strategii, kde máte na starost budování a správcování zprvu malé osady a posléze, pokud budete šikovní, i většího středověkého městečka.
zdroj: Slavic Magic
Do hry byl nově přidán rybářský systém. Rybáři nyní mohou vrhat své sítě do hejn ryb, která se objevují v rybnících. Rybníky určené k rybolovu se mohou na mapě spawnovat pomocí nového uzlu zdrojů, Shoal of Fish. Rybáři nyní mohou lovit ryby v rybářské chatě a v jarních měsících se ryby množí. Rybník může v zimě zamrznout. Abyste mohli lovit i v zimě, bude zapotřebí odemknout technologii Zimní rybolov, která prodlouží rybolov na celý rok.
Dalším novým mechanismem jsou řezníci. Řezníci nyní přeměňují přebytečný dobytek na maso a díky novému systému kažení se některé potraviny, jako jsou ryby, kazí rychleji než jiné. V tomto ohledu byla následně přepracována sůl, jako konzervant a také na výrobu chutných klobásek.
Další zásadní novinkou je možnost vybavit vaše jednotky kušemi, případně najmout přímo žoldnéře, kteří mají kuše ve výbavě. Kuše můžete vyrábět v Bowyer's Workshop.
zdroj: Slavic Magic
Hra nyní běží na grafickém enginu Unreal Engine 5, čímž byly vyřešeny četné problémy se stabilitou a výkonem, včetně náhodných pádů během načítání obrazovek a změn rozlišení. Hra je nyní ještě hezčí a plynulejší. Samozřejmostí byla oprava známých bugů.