Po dlouhé době skin a zase pralesní
Kontroverzní změna teleportu

PŘEBÍJECÍ DOBA TELEPORTU 420–210 sekund (v závislosti na úrovni) ⇒ 360 sekund na všech úrovních
Teleport lze nyní použít pouze na spojenecké věže. Jakmile ve 14. minutě zmizí plátování věží, přemění se Teleport na Volný teleport, kterým lze zaměřit spojenecké věže, poskoky, totemy a některé spojenecké konstrukty (stejně jako Teleport v sezóně 2021).
PŘEBÍJECÍ DOBA VOLNÉHO TELEPORTU 240 sekund
„League of Legends je sice týmová hra, ale průběžně se rozvíjí v jednotlivých fázích – míra vašich interakcí se spoluhráči se tak během zápasu postupně zvyšuje. Při hře v lajně máte možnost prokázat své individuální dovednosti, zároveň je však zapotřebí i nějaký vnější vliv, aby nebyl vývoj příliš předvídatelný. V současné době je ale frekvence tohoto vyrušování velmi vysoká a dochází k němu neúměrně brzy. Nejvíc se to projevuje častými výpady do spodní lajny prostřednictvím Teleportu. To nemá negativní vliv jen na tamní tandemy – horní a středoví lajnaři tím zároveň přicházejí o možnost projevit své schopnosti při hře ve své lajně. Momentálně často vzniká dojem, že o výsledku ve spodní lajně rozhodují výhradně vnější vlivy a že středovou a horní lajnu vyhraje ten, kdo víc zasáhne do vývoje v dolní části mapy (a ne ten, kdo bude lepší ve vlastní lajně).
Teleport navíc příliš zastiňuje ostatní vyvolávačova kouzla, jelikož při správném použití dokáže nabídnout jak vyšší míru bezpečí, tak i výraznější vliv na vývoj zápasu. Dnes se s jeho pomocí můžete rychle vrátit do lajny a farmit, zároveň ho ale lze použít i pro výpady do ostatních lajn. Abychom obnovili herní rovnováhu, měníme jeho podobu a snižujeme mu úvodní útočný potenciál. Naopak později se možnosti jeho využití zvýší, aby i nadále poskytoval onen nezaměnitelný vliv na střední a závěrečnou fázi utkání.“
„Efektivita“ předmětů

Nesmrtelný štítový luk
ÚTOČNÉ POŠKOZENÍ 55 ⇒ 50
ŠTÍT ZE ZÁCHRANY 300–800 (v závislosti na úrovni) ⇒ 275–650 (v závislosti na úrovni)
„Nesmrtelný štítový luk způsobuje, že někteří střelci a bojovníci jsou až příliš… ehm… nesmrtelní. Snižujeme mírně jeho efektivitu, aby při porovnání s ostatními předměty pro střelce víc vyplynuly na povrch i jeho slabiny. (Ornnův mistrovský předmět Krvavá záštita má nyní + 65 k útočnému poškození a stejné změny u Záchrany.)“

Nouzová
SLOŽENÍ Sekera Krborozených + Negatronový plášť + Dlouhý meč + 750 zlaťáků ⇒ Sekera Krborozených + Kouzluodolná kápě + Krumpáč + 675 zlaťáků (celková cena se nezměnila)
ODOLNOST VŮČI MAGII 50 ⇒ 40
„Pro šampiony opírající se o rychlost útoků byla Nouzová výtečným obranným i útočným předmětem do začátku zápasu. Ovšem její složení a obrana před magickým poškozením nejsou v souladu s jejím vysokým DPS – dalo by se to shrnout slovy „příliš mnoho, příliš brzy“.“
Patch 12.1 přispěchá Gangplankovi na pomoc


Q – VYJEDNÁVÁNÍ
MANA PRO SESLÁNÍ 60/55/50/45/40 ⇒ 55/50/45/40/35
PŘEBÍJECÍ DOBA 5 sekund ⇒ 4,5 sekundy
Sona S tier?


ZÁKLADNÍ ATRIBUTY
ZVYŠOVÁNÍ BRNĚNÍ 3,3 ⇒ 3
E – PÍSEŇ RYCHLOSTI
PŘEBÍJECÍ DOBA 12 sekund ⇒ 14 sekund
Měsíc může konečně čelit slunci


PASIVNÍ SCHOPNOST – MĚSÍČNÍ ČEPEL
ZÁVISLOST NA SÍLE SCHOPNOSTÍ 40 % ⇒ 50 %
ZÁVISLOST POŠKOZENÍ PŘÍŠERÁM 250 % ⇒ 300 %
Rek'Sai už nebude tak kousat



E – ZUŘIVÉ KOUSNUTÍ
FYZICKÉ POŠKOZENÍ 50/60/70/80/90 (+ 85 % bonusového útočného poškození) ⇒ 55/60/65/70/75 (+ 85 % bonusového útočného poškození)
E – PROVRTAT
PŘEBÍJECÍ DOBA 26/23/20/17/14 sekund ⇒ 26/24/22/20/18 sekund
Článek pro Gaming Professors napsal Daniel Červinka.