Ubisoft se chce zaměřit na špičkové free-to-play hry

Share on facebook
Sdilet
Share on twitter
Sdílet
Share on linkedin
Sdílet
Zdroj: Ubisoft

Minulý týden společnost Ubisoft oznámila svoji novou hru ze světa The Division, nesoucí název Heartland, kterou budete moci hrát zdarma. Přineslo to spoustu otázek, například zdali Ubisoft usiluje o stejný úspěch, ze kterého se těší jejich konkurent Activision se svým Call of Duty: Warzone. Podle všeho ano, ale ambice Ubisoftu se nebudou omezovat jen na sérii Toma Clancyho.

Ubisoft – the division
Ubisoft – rainbow

Zdroj: Ubisoft

Finanční ředitel Frederick Duguet uvedl, že předchozí závazek společnosti vydávat tři až čtyři triple-A hry ročně již není správným ukazatelem hodnotné tvorby. Spolu s ním se proto soustředí i na časté vydávání dalších titulů, ať už free to play, nebo prémiových. Cílem je rozšířit hráčskou základnu a přesvědčit lidi k vyzkoušení nových her tím, že jim na základní úrovni budou zpřístupněny zdarma. 

Jde o finanční rozhodnutí, generální ředitel společnosti Ubisoft Yves Guillemot uvedl, že výnosy společnosti se zvyšují díky hráčům, kteří si v rámci free-to-play her často kupují obsah (ve srovnání s jednorázovými nákupy prémiových her). Duguet na to řekl že se Ubisoft nesnaží vydělávat na nízkorozpočtových pracích, ale „vytváříme špičkové free-to-play tituly, které se pomalu přibližují k ambicím triple-A her. Myslíme si, že máme skvělou příležitost rozšířit naše největší franšízy mezi co největší publikum.“ 

„Udělali jsme si čas, abychom se poučili z toho, co jsme udělali v loňském roce s Hyper Scape. Také se učíme v průběhu vydání Roller Champions. Hodně jsme se naučili díky Brawlhalle, která rychle roste, a myslíme si, že nyní nadešel čas, abychom přišli s vysoce kvalitními free-to-play hrami napříč všemi našimi největšími franšízami na všechny platformy.“  

volný překlad z PC Gamer

Zdroj: PC Gamer

Share on facebook
Sdilet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru
Share on linkedin
Sdílet na LinkedIn