V rámci TactiConu došlu k oznámení taktické hry Becoming Saint, která je silně inspirovaná italskou historií. Na titulu pracuje vývojářské studio Open Lab Games, pod vydavatelskou taktovkou společnosti Firesquid.
Becoming Saint bude dle dostupných informací taktická hra v reálném čase malého rozsahu. Ujmete se role mladé ženy ve 14. století, která je odhodlaná kázat, inspirovat a sjednotit ostatní pod svou záštitou a pod svou vírou. Na vás pak bude, jakým směrem tuto víru povedete. Budete prosazovat pacifismus, nebo povedete svůj kult jako machiavelistická šlechtična? Volba bude jen na vás. Budete si moci zvolit své vlastní zásady, vybrat jednotky a využívat náboženský zápal svých stoupenců k obrácení (na víru) a dobývání městských států.
„Jsme velmi rádi, že můžeme odhalit hru Becoming Saint a že se nám po všech našich výzkumech historického prostředí, studiu středověké společnosti a zvyků podařilo vytvořit skutečně zábavnou hru,“ řekl Pietro Polsinelli, ředitel společnosti Open Lab Games. „Ve hře Becoming Saint se snažíme vyprávět zajímavý a přístupný generativní příběh s náročnými taktickými bitvami, to vše zasazené do fascinujícího období italských dějin. Nemůžeme se dočkat, až uvidíme, jaký soubor přesvědčení vám příští rok umožní stát se svatým!“
zdroj: Open Lab Games
Jak je patrné z teaseru, bitvy se budou konat na malém šachovnicovém poli, kde se střetnou jednotky inspirované dobou 14. století, do níž je hra zasazena. V základu se tak jedná o RTS s prvky rogue-like, což může být v rámci zasazení a mechanismů hry velmi zajímavé a zároveň se tím zvyšuje znovuhratelnost. Plánované datum vydání je zatím bez přesného termínu někdy v roce 2025.