Vývoj Final Fantasy XVI má šestiměsíční zpoždění

Sdílet
Sdílet
Sdílet
Zdroj: igdb.com

Kultovní série Final Fantasy, kterou vytvořil Hironobu Sakaguči, se stále těší velké popularitě. Tato zpráva však silně zasáhne všechny fanoušky tohoto fenoménu. Producent Final Fantasy XVI Naoki Jošida zveřejnil oficiální prohlášení, že se letos o hře více nedozvíme, a to i přes Jošidův slib, že do konce roku poskytne více informací.

S lítostí vám musím oznámit, že tento slib nebudu moci dodržet, protože komplikace způsobené probíhající pandemií COVID-19 zpozdily vývoj hry téměř o půlrok,“ uvedl Jošida v prohlášení zveřejněném na twitterovém účtu Final Fantasy XVI.

Final Fantasy XVI zatím pouze na PlayStation 5

Přesunutí velkého týmu do decentralizovaného vývojového prostředí ztížilo vývoj mnoha her, nejen FFXVI, nicméně se zdá, že toto zpoždění bylo pro tým překvapením. Jošida jasně říká, že hra postupuje, jen pomaleji, než by si přáli, a vzhledem k jeho popisu současných priorit je již za počáteční fází vývoje a daleko za polovinou. „Naším hlavním cílem je nyní být se hrou co nejvíce v kontaktu, abychom zvládli plně vyladit,“ Jošida dále dodává.

Final Fantasy XVI zatím není potvrzena pro PC, pouze pro PlayStation 5, ale vzhledem k počtu her od Square Enix, které vyšly na PC, je jen otázkou času, kdy se hra objeví i na PC, stejně jako Final Fantasy XV.

Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
Sdílet na LinkedIn