War Mongrels – očekávaná aktualizace

Sdílet
Sdílet
Sdílet

O hře War Mongrels jste se mohli již dočíst v naší recenzi. Jde o izometrickou realtimovou strategii, za jejímž vznikem stojí vývojářské studio Destructive Creations. Hra vás zavede na východní frontu roku 1944, kdy voják Wehrmachtu Manfred Raufer odmítá střílet zajaté civilisty. Hra byla plná očekávání a měla u kontroverzního studia vzbudit důvěru hráčů a komunity.

War Mongrels war

Strmý pád War Mongrels pokračuje

Nicméně po úspěšném titulu Ancestors Legacy na studio Destructive Creations padá spíše dávka kritiky. Nejdříve šlo o sběratelskou edici War Mongrels, kde měl být „ručně vyrobený“ model tanku jako těžítko. Vývojáři si následně vrazili sami kudlu do zad, když uveřejnili video, že se jedná pouze o odlitek z plastové formy a ona ruční práce je jen postřik na stříbrnou barvu. 

Dalším nešvarem byl hrozný technický stav hry po vydání. Nepřátelé vás mohli vidět skrze zdi, ale také vás mohli skrze zdi zabít. Samozřejmě že opačně, že vy byste mohli střílet skrze zdi, to nešlo. 

V průběhu času od vydání hry se ji vývojáři snaží různými aktualizace a záplatami zachránit. I když výše zmíněné problémy byly již odstraněny, stále jich mnoho zůstalo.

Nyní byla vydána další aktualizace. Vývojáři se však přece jen poučili z předchozích problémů.

Připomínáme, že jsme přidali novou veřejnou větev s názvem previous_game_version pro War Mongrels, která vám umožní hrát poslední verzi hry, před opravou. Pokud chcete pokračovat ve hře ze stavu uložené hry, přepněte se na tuto větev, dokončete aktuální kapitolu, přepněte se zpět na větev výchozí verze a pokračujte v cestě s nejnovějšími opravami.“ – Destructive Creations

Seznam změn je opravdu rozsáhlý, a proto jsme vybrali ty nejzásadnější.

/* následující blok vložte do stránky kamkoli za připojení výdejového a měřicího */ /* skriptu a definici reklamních zón (elementy pro reklamu musí v okamžiku volání */ /* metody getAds() ve zdrojovém kódu stránky fyzicky existovat) */ /* metoda getAds() zajišťuje získání reklamy z reklamního systému a její vykreslení */ /* do stránky; parametry jednotlivých zón jsou definované v níže uvedeném poli, */ /* které je argumentem této metody */ sssp.getAds([ { "zoneId": 256981, /* unikátní identifikátor reklamní zóny */ "id": "ssp-zone-256981", /* ID elementu, do kterého se vypisuje reklama */ "width": 970, /* maximální šířka reklamy v zóně */ "height": 210 /* maximální výška reklamy v zóně */ } ]);
  • Opraven byl zvuk ve videích na systému Windows 7 a následně byl také opraven problém s autodetekcí jazyka vašeho operačního systému. Nyní budete hrát ve vašem jazyce již automaticky.
  • Vylepšení střelby na psy z polohy vleže. Toto byl celkem proklamovaný problém na diskusním fóru.
  • Nepřítele, který je očarován krásnou Gretou, můžete nyní omráčit. Pokud Greta využije svého skillu, je možné nepřítele ze zálohy omráčit, což dříve nešlo. 
  • Odstraněna část minového pole na mapě 10.
  • Opraveno chování hlídkujících oddílů po zabití jejich velitele. V některých situacích se nebyly oddíly schopny vrátit ke své původní činnosti, nebo se rovnou zasekly.

Kompletní seznam oprav a změn naleznete zde.

Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru
Sdílet na LinkedIn